صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در دیدار با حاج جلال حاجی بابایی گفت: برکت رزق حلال نتیجه‌اش می‌شود این خانواده بزرگ و ایثارگر که خدا به آنها عزت داده است.

به گزارش خبرنگار هگمتانه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیئی تصریح کرد: زلال رفتار و تدین خانواده‌های شهدا به انقلاب برکت داده و امروز هم برای جامعه ما معنویت یک اضطرار است.

وی افزود: جامعه امروز ما نیاز ضروری به ترویج توحید دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیئی رمز توفیق برای هر جامعه را تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام که به عید غدیر به عنوان عزیزترین و بزرگ‌ترین روز خدا نزدیک می‌شویم آرزومند نجات مردم از بند بیماری کرونا هستیم.

وی تصریح کرد: شهدا استوانه‌های بی‌بدیل نظام هستند که هنوز جامعه اسلامی بر رادمردی این عزیزان تکیه داده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان سپس با اشاره به سلوک معنوی و سیره عملی خانواده شهیدان حاجی بابایی تأکید کرد: وجود والدین شهدایی چون حاج جلال برای این استان بلکه این کشور مایه افتخار است چرا که با زهد و پرهیزکاری لقمه حلال کسب کرده و به این خانواده داده است که نتیجه آن می‌شود این شهید گرامی و خانواده ایثارگرش که ما به حال آنها غبطه می‌خوریم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: