صفحه 1 : فرهنگ و هنر صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و هنر صفحه 8 : فرهنگی

۲۹
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۲

امروز: ۳۰ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 18

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: ‍فرماندار همدان تأکید کرد: قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده و بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا به دنبال فراهم نمودن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری همدان، اعضای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان همدان از ستادهای مرکزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در همدان بازدید کردند.

فرماندار همدان در بازدید از ستادهای مرکزی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در همدان گفت: ستاد انتخابات شهرستان همدان هماهنگی و همکاری لازم را به طور مستمر با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به انجام رسانده است.

محمدعلی محمدی افزود: نقطه اشتراک همه ستادهای تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی اضافه کرد: تسهیل در امر فعالیت‌های ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات و برگزاری برنامه‌های سخنرانی، تریبون آزاد با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی مد نظر قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و فرمایش رهبر انقلاب در این خصوص برای ما نصب العین است تصریح کرد: فضای فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات یک فضای رقابتی است که امیدواریم شاهد وحدت نظر و انسجام در بین فعالان ستادهای تبلیغاتی نامزدها باشیم.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان همدان از آسیب شناسی دوره‌های اخیر انتخابات و بازنگری در جانمایی برخی از شعب اخذ رای خبر داد و افزود: ضمن فراهم نمودن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی پیش‌بینی شده است.

محمدی یادآورشد: قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده و بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا به دنبال فراهم نمودن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

در این بازدید فرماندار همدان با همراهی تنی چند از اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت اجرایی انتخابات شهرستان از ستادهای مرکزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان بازدید کردند و مسؤولان ستادهای تبلیغاتی نامزدها نظرات خود را با عوامل اجرایی انتخابات مطرح کردند.

گفتنی است تاکنون سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری رسما نسبت به فعال نمودن ستاد تبلیغاتی در مرکز استان اقدام کرده اند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: