صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌ا... رئیسی در همدان گفت: شرایط فعلی کشور ما یک ابرمدیر می‌خواهد؛ چراکه مشکلات با یک مدیر معمولی حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار هگمتانه، عصر دوشنبه، محمدعلی زلفی‌گل، رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌ا... سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری که در حسینیه کبودراهنگی‌ها برگزار شد، گفت: اولویت افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی این ستاد در شهر همدان و از جمله استان همدان با اعلام اینکه قرار است طی روزهای آینده از شخصیت‌های ملی دعوت کنیم از لغو شدن سفر دکتر سعید محمد ابراز تأسف کرد و گفت: شعار آیت‌ا... رئیسی هر خانه، یک ستاد است و این نامزد انتخابات ریاست جمهوری هیچ‌یک از جریان‌های سیاسی را رقیب خود نمی‌داند و اعلام می‌کند که رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است.

وی در ادامه افزود: از هر شهروندی که درخواست برپایی ستاد را کرده است با روی باز استقبال کرده‌ایم.

زلفی‌گل در پاسخ به سؤال خبرنگار هگمتانه، مبنی بر فعالیت‌های ستاد برای جلب مشارکت مردمی و روند استقبال مردم، اظهار کرد: با فعالیت‌های انجام شده درصد مشارکت مردم در انتخابات رو به بهبود است و امیدواریم مشارکتی در شأن ملت صورت بگیرد و خوشبختانه چه در شهرستان‌ها و چه در مرکز استان اجتماع‌های قابل قبول برای آیت‌ا... رئیسی صورت گرفته و استقبال از نامزدی وی خیلی خوب است و تلاش ما بر این است که از ظرفیت‌ها برای بالا بردن مشارکت مردم استفاده کنیم و شور و شوق انتخاباتی را در مردم بالا ببریم و نامزد ریاست جمهوری مورد نظرمان را از هر لحاظ از جمله کارنامه عملی وی را به مردم معرفی کنیم.

وی به برنامه‌های آیت‌ا... رئیسی اشاره و بیان کرد: مهمترین برنامه‌ای که در شعار انتخاباتی او می‌توانید پیدا کنید و همان‌طور که گفته‌اند رقیب ناکارآمدی، فساد و اشرافی‌گری هستند و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آیت‌ا... رئیسی این است که عدالت را به معنای واقعی پیگیری کنید و عدالت را چه در اجرای قوانین و پیشگیری از وقوع تخلف در ستاد اجرا کند.

زلفی‌گل تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های آیت‌ا... رئیسی فراهم کردن موجبات رونق تولید و اشتغال و بسترسازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای رونق تولید و اشتغال است و از سوی دیگر کمک به دهک‌های پایین جامعه و جلوگیری از فقر جدید و فقرزدایی، کنترل تورم و نقدینگی و درجه اول صیانت از ارزش پول ملی و افزایش ارزش پول ملی است.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌ا... رئیسی در استان همدان ابراز کرد: برنامه‌های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ابعاد سیاسی و بین‌المللی، تنش‌زدایی در ابعاد ملی و فراملی است که اخلاق و ادب وی را در مناظرات مشاهده کردید.

زلفی‌گل ضمن اشاره به تعامل سازنده با جهان در راستای برنامه‌های آیت‌ا... رئیسی، عنوان کرد: ایران می‌تواند از آنجا که زبان فارسی را با ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان مشترک است با این کشورها تعامل داشته باشد و یا اینکه با توجه به ظرفیت قومیتی در کشور مانند ترک‌نشین‌ها و ترک‌زبان‌ها با کشورهای آذربایجان و ترکیه و یا عرب‌زبان‌ها با کشورهای عربی ارتباط برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های جدی آیت‌ا... رئیسی استفاده از ظرفیت قومیتی در راستای انسجام ملی و تعامل سازنده با کشورها است، تصریح کرد: در مرحله دوم تعامل با 58 کشور جهان اسلام و در مرحله بعد با تمام کشورهای جهان است.

زلفی‌گل در پاسخ به اینکه چرا آیت‌ا... رئیسی علیرغم ایجاد تحول در قوه قضاییه و پیگیری‌های اخیر، برای ریاست جمهوری نامزد شده‌اند، گفت: پویشی از سوی استادان، صنعتگران، دانشجویان و... برای حضور وی راه‌اندازی شده بود و به درخواست عمومی احترام گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که برای انتخابات ریاست جمهوری داوطلب شوند.

زلفی‌گل موضوع کاندیدای پوششی را درست ندانست و گفت: طبیعی است که سلایق مختلف سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و اینکه در مورد رد صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان باید به قانون احترام گذاشت.

وی مهمترین توصیه ستاد استان همدان را که آیت‌ا... رئیسی، شایسته‌سالاری عنوان کرد و گفت: اگر آیت‌ا... رئیسی انتخاب شود، از همکارانی استفاده می‌کند که ضمن داشتن مقبولیت و توانایی، تجربه هم داشته باشند و از اقشار مختلف مردم و از جمله خانم‌ها باشند و شایسته‌سالاری را ملاک قرار بدهند و از سویی برای اداره کشور در شرایط سخت خود را آماده می‌کنند و امیدواریم ملاک تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دانایی باشد و تلاش کنند که اسناد فرادستی را اجرا کنند.

زلفی‌گل با بیان اینکه در بین ستادهای انتخاباتی آیت‌ا... رئیسی وحدت عین کثرت وجود دارد، اذعان کرد: حتی یک ریال برای ستادها هزینه نکرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌ا... رئیسی در استان همدان با اشاره به پخش سخنرانی آیت‌ا... رئیسی از سیمای همدان اظهار کرد: در این خصوص اتاق فکر تشکیل شد و مزیت‌های شهر همدان احصا شد که شاه‌کلید مزیت‌های استان این است که شهر همدان تنها مرکز استانی است که با 9 مرکز استان دیگر تنها یک و نیم تا 3 ساعت فاصله دارد و از همین‌رو می‌تواند مرکز غرب برای سرمایه‌گذاری باشد.

وی با تأکید بر اینکه در درجه اول مشارکت مردم در انتخابات مهم است، گفت: برای ستادهای داخل شهر شورای راهبردی داریم که گزارش اقدامات و عملکردها را ارائه می‌دهد و همین‌طور از بحث‌های چهره به چهره نیروهای جوان و روحانیون استفاده شده است و کرسی آزاداندیشی نیز شکل گرفته است.

زلفی‌گل در ادامه سخنان خود در خصوص دیدگاه آیت‌ا... رئیسی در مورد برجام گفت: برجام یک تصمیم ملی است که کسی نمی‌تواند آن را قبول نکند اما مهم آن است که با توجه به بندهای آن اجرا و چگونه وارد مذاکرات شود.

وی با بیان اینکه آیت‌ا... رئیسی درباره واردات نظارت جدی خواهد داشت، گفت: این بی‌انصافی است که با واردات محصولاتی که در کشور تولید می‌شود عرصه را بر صنعتگران تنگ کرد.

زلفی‌گل عنوان کرد: شرایط فعلی کشور ما یک ابرمدیر می‌خواهد؛ چراکه مشکلات با یک مدیر معمولی حل نمی‌شود. این ابرمدیر چترش باید آنقدر باز باشد که سایر مدیران را زیر آن بگیرد آیت‌ا... رئیسی می‌تواند یک نعمت برای کشور باشد که همه سلایق سیاسی زیر چترش باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: