صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: خودروهای پلاک غیربومی اجازه ورود به شهرهای همدان را ندارند.

به گزارش هگمتانه، حسین بشری روزگذشته اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت مردم محدودیت‌های تردد خودروهای پلاک غیربومی از روز چهارشنبه 12 خرداد آغاز شده و تا 17 خردادماه در استان همدان همانند سایر استان‌های کشور اعمال می‌شود. وی گفت: علاوه بر مأموران پلیس راه و راهور دوربین‌های کنترلی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان جریمه برای خودروهایی که به این موضوع توجه نکنند اعمال خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه ضمن اینکه محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بامداد همچنان ادامه دارد افزود: از هموطنان درخواست داریم همکاری لازم را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشته باشند و برای سلامت خود و دیگران از هرگونه سفر در این ایام جدا خودداری کنند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: