صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: حجم تردد و بار ترافیک عصرگاهی معابر درون شهری همدان به شدت افزایش یافته است به نحوی که در بیشتر ساعات بعدازظهر شاهد ایجاد گره‌های ترافیکی در خیابان‌های اصلی شهر هستیم.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ «فرخ جمالی» افزود: افزایش حجم ترافیک عصرگاهی در معابر شهری موجب بروز گره‌های ترافیکی و همچنین افزایش سوانح جرحی در همدان شده است.

وی اضافه کرد: همچنین افزایش حجم ترافیک موجب کُندی تردد و معطل شدن مردم در ترافیک شده است و وضعیت ترددها حتی از روزهای پیش از شیوع کرونا نیز سنگین‌تر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: تردد بی شمار خودروها در معابر درون شهری تصادف خودرو با عابر را نیز افزایش داده است و تنها در روزهای اخیر پنج عابر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تأکید کرد: برخی بر این باورند که محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد متوقف شده است در حالی که دوربین‌ها و مأموران پلیس راهور اقدام به اعمال قانون خودروها در این مدت زمان می‌کنند.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: