صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر رعایت قانون در انتخابات گفت: زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت حداکثری یکی از اولویت‌های برگزاری انتخابات است.

به گزارش هگمتانه، مصطفی آزادبخت صبح دیروز در ستاد انتخابات استان همدان ضمن تأکید بر رعایت فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: رعایت قانون در کنار مشارکت حداکثری از اولویت‌های برگزاری انتخابات است و این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های قانونی در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کرد تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان همدان باشیم خواستار توجه به این مهم شد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در تمام شهرستان‌ها، فرمانداران فرآیندهای انتخابات را بسیار قانونمند و بر اساس اعلام وزارت کشور پیش می‌برند و مشکلی در هیچ کدام از شهرستان‌ها نداریم.

به نقل از فارس، وی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از انتخابات شوراهای اسلامی روستاها انجام شده است و بیش از 5 هزار و 445 نفر در انتخابات شورای اسلامی روستا در استان همدان ثبت نام کردند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: