صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: مسابقات فوتبال جام نوروزی یادبود سردار دلها با قهرمانی تیم قهوه تک در زمین خاکی روستای ازناوله از توابع بخش مرکزی شهرستان ملایر پایان یافت.

مسابقات فوتبال جام نوروزی یادبود سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی با همکاری اداره ورزش و جوانان در زمین خاکی این روستا با هدف ایجاد انگیزه و جذب جوانان روستایی به ورزش و شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

هشت تیم از روستاهای این بخش چون جوزان , گوراب , فروز و.. در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن در دیدارهایی دوستانه و جذاب به مصاف هم رفتند.

تیم‌های شهدای جوزان و قهوه تک (منتخب روستاهای گوراب و ازناوله ) با شکست حریفان خود به فینال این مسابقات راه یافتند که تیم قهوه تک توانست با نتیجه 3 بر 1 پیروز میدان شود و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

در پایان و طی مراسمی به پاس قدر دانی از زحمات و تلاش‌های تیم‌های شرکت کننده و عوامل اجرایی این مسابقات از سوی هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی با اهداء حکم و جام قهرمانی از تیم‌های برتر و همچنین با اهداء لوح سپاس و هدایا از داوران و عوامل اجرایی این مسابقات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است شرکت در این مسابقات به صورت رایگان بوده و تیم قهوه تک از سوی داوران و ناظران این مسابقات و هیأت مربوطه به عنوان نماینده بخش مرکزی انتخاب و مجوز حضور در مسابقات بین بخشی را دریافت کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: