صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با مثبت شدن 29 تست پی سی آر و 42 رپیدتست رکورد ابتلا به کرونا در 13 ماه اخیر در اسدآباد شکسته شد.

به گزارش هگمتانه، ایرج صالحی اظهار کرد: متأسفانه اخیرا 29 تست پی سی آر و 42 تست رپیدتست در شهرستان مثبت اعلام شد تا رکوردی جدید در ابتلاء به کرونا ثبت شود.

وی با بیان اینکه عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام نوروز گران تمام شد و نتیجه آن افزایش صعودی میزان مبتلایان است گفت: نوروز امسال زحمات چندین ماهه کادر درمان را بر باد داد که اثر عدم توجهات مردم تا 20 روز دیگر در شهر اسدآباد مشاهده خواهد داشت.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بیماریابی بهینه دو سد بزرگ در راه کنترل شیوع کووید 19 بوده، خواستار توجه به این موضوع شد. به نقل از فارس، وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به تازگی ابتلای یک کودک کمتر از 10 سال به کرونا مثبت اعلام شد که این اتفاق زنگ خطری برای نوجوانان و کودکان است افزود: متأسفانه درصد استفاده از ماسک در سطح شهر بسیار کاهش یافته که این کار را برای کنترل و پیشگیری سخت می‌کند.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: