صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان گفت: مرحله نخست تزریق واکسن کرونا به همه بیماران دیالیزی این استان پایان یافت.

به گزارش هگمتانه، ابوالفتح میرزایی روز سه‌شنبه اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به بیماران دیالیزی این استان در سه نوبت در هفته جاری صورت گرفت که همه بیماران علیه این ویروس واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت پرستاران مجرب در بخش دیالیز واکسن در اختیار آنها برای تزریق به بیماران قرار گرفته بود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان همدان اظهار کرد: بیماران دیالیزی سه روز در هفته یعنی یک روز درمیان برای دیالیز به بیمارستان مراجعه می‌کنند بنابراین تزریق واکسن سه روز به طول انجامید.

میرزایی اظهار کرد: 646 بیمار دیالیزی در این استان زیر مجموعه این انجمن هستند که از نظر جنسیت 55 درصد آنان زن و 45 درصد آنها مرد هستند و تمامی این افراد واکسینه شدند.

وی ادامه داد: به علت وضعیت جسمی بیماران کلیوی این طیف از افراد اولین گروه از بیماران خاص بودند که واکسن کرونا را تزریق کردند.

گفتنی است، متأسفانه 85 بیمار دیالیزی در همدان از آغاز شیوع کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد 77 تن جان خود را از دست دادند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: