صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان گفت: پنجشنبه و جمعه آخر سال درهای باغ بهشت به منظور کنترل بیماری کرونا بسته می‌شود.

به گزارش هگمتانه، علی قبادی روز گذشته اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا با توجه به وضعیت موجود قرار است پنجشنبه و جمعه آخر سال درهای باغ بهشت هم برای اشخاص و هم برای خودروها بسته شود.

وی با بیان اینکه اجازه ورود به باغ بهشت را در این روزها به خاطر کنترل بیماری کرونا نخواهیم داد گفت: این موضوع از طریق نصب بنرهایی در شهر و نیز رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان خاطرنشان کرد: این تصمیم مهم به خاطر حفظ سلامت مردم گرفته شده و امیدواریم مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند و از راه دور فاتحه‌ای نثار اموات کنند.

وی با اشاره به اینکه تحمل از دست دادن عزیزان سخت است افزود: بستگان دوست دارند بر سر مزار اموات خود در پایان سال حاضر شوند اما شرایط باغ بهشت طوری است که سلامتی مردم به خطر می‌افتد.

قبادی با تأکید بر اینکه مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیرند افزود: گاهی با ورود افراد سالخورده به باغ بهشت بیشتر نگران سلامتی آنها می‌شویم که می‌طلبد رعایت شود و کمتر افراد به آرامستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا طوری است که اگر همه رعایت کنیم کنترل می‌شود و با سهل‌انگاری زنجیره قطع نخواهد شد افزود: هر فردی به اندازه خود می‌تواند در این زمینه نقش مهم و تأثیرگذار داشته باشد که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد و افراد کمتر در تجمعات حاضر شوند.

وی تأکید کرد: آلودگی باغ بهشت به خاطر دفن اموات مبتلا به کرونا مطرح است و امیدوارم مردم رعایت کنند و کمتر در چنین مکان‌هایی حاضر شوند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: