صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

 

 

 

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان از راه‌اندازی خزانه‌داری کل خبر داد و گفت: این امر نخستین گام برای تحقق عدالت اجتماعی است.

به گزارش هگمتانه، رضا ابرارخرم روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در زمینه پرداخت حقوق و مزایا و مطالبات شهرداری رتبه بالایی در کشور دارد؛ گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و پیشامد بحران کرونا، تحقق 90 درصدی بودجه سال 1399 در بررسی شش‌دوازدهم بودجه شهرداری، آورده خوبی محسوب می‎ شود که این نتیجه در 10 سال گذشته بی‌نظیر است.

ابرارخرم با تأکید بر اینکه 90 درصد منابع درآمدی شهر از جیب مردم تأمین می‌شود؛ افزود: خوشبختانه ضمن اعتمادسازی صورت گرفته شاهد همراهی مردم با شهرداری هستیم؛ البته سهم ارزش افزوده پیش‌بینی شده به‌طور کامل محقق نشده است.

وی؛ شهرداری را در نگاه خدماتی، خدمات‌رسان حرفه‌ای برشمرد و اظهار کرد: شهرداری، بنگاه اقتصادی نیز محسوب می‌شود، زیرا ارزش‌گذاری به شهر را به دنبال دارد که باید به صورت عادلانه پیش رود.

ابرارخرم معتقد است: اصل بر این است که امکانات پایین شهر را افزایش دهیم تا هم تحقق عدالت اجتماعی صورت بگیرد و هم آرامش در شهر برقرار شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار همدان همچنین اظهار کرد: البته در حال حاضر امکانات شهرداری به گونه‌ای تقسیم می‌شود که عدالت اجتماعی رعایت شود؛ به طور مثال پارک‌های 102 هکتاری ولایت و 250 هکتاری اکباتان با منابع درآمدی مناطق یک و دو شهرداری در مناطق محروم و خارج از حریم قانونی شهر انجام می‌شود که مقدمه برقراری عدالت اجتماعی است.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، ابرارخرم با تأکید بر اینکه عدالت با گفتمان حل نمی‌شود؛ بلکه با روش حل می‌شود؛ عنوان کرد: بهترین روش موجود، راه‌اندازی خزانه‌داری کل است که نخستین گام در راستای تحقق عدالت اجتماعی محسوب ‌می‎ شود و این مهم از خانواده شهرداری همدان آغاز خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: