صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: توانستیم ضمن تأیید هیأت بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

به گزارش هگمتانه، ایرج صالحی استقلال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را فرصت خواند و اظهار کرد: مردم باید منافع این استقلال را در حوزه بهداشت و درمان لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از 6 ماه است که مسوولیت دانشکده را برعهده گرفتم و در این مدت سعی کردیم اقداماتی با کمک و همراهی معاونین، مدیران و کادر بهداشت و درمان به ویژه در حوزه نظارت بر کرونا داشته باشیم گفت: خداوند را شاکریم امروز وضعیت قابل قبولی در کنترل کووید-19 در شهرستان به دست آوردیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ورود رشته‌های جدید به این دانشکده اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران و پیگیری‌های بسیار توانستیم ضمن تأیید هیأت بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موافقت کلان منطقه 3 مبنی بر راه‌اندازی سه رشته کارشناسی مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و کارشناسی ارشد پرستاری گرایش داخلی- جراحی در هشت سال آینده از دیگر اقدامات حوزه آموزشی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه دانشکده پرستاری در پنج ماه اخیر افزود: با اخذ ردیف بودجه‌ای در سال آتی این پروژه پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت.

صالحی به پروژه پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای پیرملو اشاره‌ کرد و گفت: خاکبرداری این پروژه هفته گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به ارتقای تخت بخش آی سی یو بیمارستان قائم(عج) افزود: مناقصه نوسازی بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به ارتقای تخت این بخش از 4 به 14 تخت برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه استقلال سهم دارویی شهرستان اسدآباد که موجب کاهش تردد غیر ضرور به مرکز استان شده است افزود: فرآیند ماده 23 بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) تکمیل شده و اقدامات و مکاتبات لازم برای اخذ ردیف بودجه‌ای برای این پروژه به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: