صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به انتشار 205 عنوان کتاب در همدان گفت: این کتاب‌ها در استان همدان با شمارگان بیش از 180 هزار نسخه منتشر شده است.

به گزارش هگمتانه، احمدرضا احسانی ظهر دیروز با بیان اینکه 180 هزار نسخه کتاب در قالب 205 عنوان منتشر شده است اظهار کرد: این کتاب‌ها در حوزه‌های علوم خالص، علوم عملی، علوم اجتماعی، اسلام، کلیات، هنر، زبان، فلسفه، ادبیات، تاریخ و کودک به چاپ رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه در این مدت 310 مجوز چاپ کتاب در استان صادر شده است درباره فرآیند صدور مجوز چاپ کتاب گفت: همدان جزو 10 استانی است که از سال 96 مجوز چاپ کتاب صادر می‌کند و از ابتدای امسال این روند سامانه‌ای شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به موضوع کتاب، طی یک تا دو هفته مجوز چاپ صادر می‌شود و در حال حاضر 50 ناشر در استان مجوز فعالیت دارند.

وی از حمایت این اداره‌کل از بازار چاپ و نشر خبر داد و گفت: برای حمایت از مؤلفان و ناشران، امسال حدود 4 هزار نسخه از کتاب‌های منتشر شده با اعتباری بالغ بر 79 میلیون و 800 هزار تومان توسط این اداره کل خریداری شده است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: