صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان اختصاص یافته که تاکنون 830 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش هگمتانه، فرهاد بختیاری‌فر صبح دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر تویسرکان به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر بخشی از شهر تویسرکان، دو روستای عین‌آباد و رودآور را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد اظهار کرد: مرحله نخست پروژه مرتبط با روستای رودآور در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو مرحله طراحی شده است، بیان کرد: پیمانکار مربوطه به منظور اجرای مرحله دوم خط انتقال فاضلاب روستای عین‌آباد مشخص شده و به زودی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه مبلغ اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و 800 میلیون تومان است عنوان کرد: تاکنون 830 میلیون تومان در مرحله اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب در روستای عین‌آباد تویسرکان در دو مرحله با اجرای چهار هزار و 700 کیلومتر خط انتقال عملیاتی خواهد شد.

به نقل از فارس، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تویسرکان نیز گفت: این تصفیه‌خانه در قالب 153 کیلومتر خط انتقال، 100 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد که از این رقم 124 کیلومتر شبکه فرعی و 29 کیلومتر شبکه اصلی است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: