صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: 75 روز به اداره کل ورزش استان برای خرید کاور برای چمن ورزشگاه شهدای قدس التماس کرده‌ایم اما کسی پاسخگو نیست.

رضا طلایی‌منش با اشاره به پیروزی هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر محتشم تبریز اظهار کرد: تمام دیدارهای این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخت بوده و هیچ حریفی دست و پا بسته نیست.

وی افزود: نمی‌شود تیم‌ها را بر اساس جایگاه آنها در جدول قضاوت کرد همانطور که محتشم تبریز با وجود اینکه جایگاه خوبی در جدول نداشت روز سختی را برای ما رقم زد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه محرومیت و مصدومیت‌ها در این چند هفته بسیار ما را آزار داده است، گفت: ما هر بازی چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما خدا را شاکر هستیم که بازیکنان جوان جایگزین، بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در دیدار برابر محتشم تبریز هم مستحق گل بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و موقعیت‌های تک به تک زیادی را به راحتی از دست دادیم.

وی با اشاره به تغییر زمین بازی تیم فوتبال شهرداری همدان به ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج بیان کرد: زمین شهدای قدس زمین اصلی ما بود که به فدراسیون در ابتدای فصل معرفی شده است اما این زمین به دلیل نداشتن کاور یخ زده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: 75 روز است که برای خرید یک کاور کسی پاسخگو نیست، شرایط این زمین باعث شد ما 6 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم.

طلایی‌منش با بیان زمین ورزشگاه شهدای قدس نماد شهر همدان است، گفت: روزی که امیر قلعه‌نویی به همدان ِآمد گفت" بعد از چمن ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی ورزشگاه شهدای قدس همدان بهترین زمین ایران است".

وی افزود: واقعاً افسوس می‌خورم که به علت بی‌تفاوتی و نخریدن یک کاور چمن این ورزشگاه دچار این شرایط نامساعد شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط این تیم در جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: این تیم به صورت میانگین از هر 6 بازی، 2 امتیاز گرفته‌است که روند خوبی است اما فعلاً نمی‌توان به این شرایط دلخوش بود چون با یک برد و باخت تیم‌ها به راحتی چندین پله در جدول جا به جا می‌شوند.‌

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: ما باید سعی کنیم نیم فصل اول در بین مدعیان و در بین 4 تیم بالای جدول باشیم تا در نیم فصل به طور قطع با جذب چندین بازیکن تیم را تقویت کنیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در حال حاضر با 12 امتیاز از 6 بازی و تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم سه‌شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 14:15 میهمان تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: