صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از پیگیری تاریخ‌نگاری از زندگی علمای شاخص همدان خبر داد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان و اساتید شاخص همدانی نیز در برنامه قرار دارد.

به گزارش هگمتانه، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری ظهر دیروز اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت مجمع نمایندگان طلاب در قم بسیار حائز اهمیت است و باید در این خصوص سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان طلاب در قم می‌توان به اساتید و طلاب همدانی مقیم قم متصل شد و از ظرفیت فکری و عملیاتی آنها در بستر عملیات استان بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این راستا دو نشست مهم با طلاب همدانی مقیم قم برگزار کردیم که رویکرد، سیاست‌ها و اهداف سازمان در دور جدید تبیین شد و با آنها همفکری صورت گرفت.

وی یادآور شد: با نمایندگان طلاب چندین مرحله به تفکیک شهرستان‌ها جلساتی داشتیم، با هیأت اندیشه‌ورز آنها هم چند جلسه برگزار شد و عملیات‌های مشترکی در قالب کارگروه فرهنگی ستاد مردمی کرونا و ستاد مردمی غدیر برگزار شد و نتایج خوبی داشت.

نظیری با بیان اینکه پیرامون مباحث مختلف از جمله نکوداشت و بزرگداشت علمای شاخص همدانی، آنهایی که در قید هستند و کسانی که از بین ما رفته‌اند و نیز تاریخ‌نگاری زندگانی آنها بحث و بررسی شد گفت: تجلیل از پیشکسوتان و اساتید شاخص همدانی مقیم قم یا مقیم استان نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: تهیه یک سامانه برای سازماندهی طلاب همدانی مقیم قم در استان و دسترسی به اطلاعات و آمار آنها توسط مجمع در حال انجام است که مورد بررسی نیز قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه به دنبال استفاده از ظرفیت طلاب همدانی مقیم قم در فضای استان در قالب‌های مختلف هستیم خاطرنشان کرد: گاهی امکان خروج عده‌ای از طلبه‌های همدانی از قم فراهم است و می‌توانند به استان هجرت کنند و از آنها بهره ببریم و برای عده‌ای هم فراهم نیست و ما باید بستری فراهم کنیم‌ که از ظرفیت آنها در قم به خوبی استفاده شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: