صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان مجتمع‌های فرهنگی و هنری همدان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش هگمتانه، پیش از ظهر دیروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و سالن‌های سینما، آمفی تئاتر و غذاخوری مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان با برگزاری مزایده عمومی و طی مراحل قانونی به بخش خصوصی واگذار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه کارهای فرهنگی به برنامه‌‌ریزی بلندمدت و آینده‌نگری نیاز دارد گفت: معدل کاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بسیار بالا و قابل توجه است. مصطفی آزادبخت با بیان اینکه کار فرهنگی به ظرافت و حساسیت نیاز دارد خاطرنشان کرد: به سرانجام رساندن این طرح بعد از سال‌ها، شایسته تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه این اداره‌کل یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر واگذاری مجتمع‌های دولتی است اظهار کرد: امر واگذاری مجتمع‌های بوعلی سینا و شهید آوینی بعد از بررسی و طی مراحل قانونی، دو نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار به صورت آگهی منتشر شد.

احمدرضا احسانی با بیان اینکه واگذاری مجتمع فرهنگی هنری شهر لالجین هم در دستور کار قرار دارد افزود: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، برون‌سپاری امور، مشارکت بخش خصوصی و ارتقای بهره‌وری از اهداف این طرح است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: