صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۲۸
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۱

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به ثبت 17 میلیون و 417 تردد در محورهای همدان گفت: سه راهی همدان _ بهار پرترددترین محور همدان است.

به گزارش هگمتانه، سعید کریمی روز گذشته با بیان اینکه ترددهای محور همدان روان و عادی در حال انجام است اظهار کرد: از یک آذر ماه تاکنون پرتردد‌ترین مسیر سه راهی همدان - بهار با یک میلیون و 320 هزار تردد گزارش شده است.

وی بیان کرد: میزان تردد در محورهای همدان 17 میلیون و 418 هزار تردد است در حالی که در مدت مشابه سال قبل 22 میلیون و 459 هزار تردد بود.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان به وضعیت ورود و خروج محورها اشاره کرد و افزود: تردد ورود یک میلیون و 801 هزار مورد و تردد خروج یک میلیون و 890 هزار است در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ورود دو میلیون و 275 هزار و خروج 2 میلیون و 322 هزار مورد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 289 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در 24 راهدارخانه استان همدان مستقر است و در صورت نامساعد شدن شرایط جوی خدمات‌رسانی خواهند داشت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: