صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۸
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۶۰۰

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: داوران جوان با سرپرستی و مربیگری ذهبی مربی و داور ملی فوتبال تمرینات خود را در چمن ورزشگاه 5000 نفری شهید روحیان آغاز کردند.

به همت هیأت فوتبال شهرستان ملایر و همکاری اداره ورزش و جوانان و کمیته داوران این هیأت کلاس آموزشی و تمرینی داوران جوان ملایری در چمن ورزشگاه 5000 نفری شهید روحیان آغاز شد.

ذهبی مربی و داور ملی ملایری که از مدرسین حاذق و شایسته فدراسیون فوتبال کشور نیز می‌باشد استادی و مربیگری این دوره آموزشی را برعهده دارد.

تعداد هشت نفر از ورزشکاران جوان و علاقمند به داوری فوتبال در این دوره آموزشی شرکت کردند و زیر نظر استاد و مربی با اخلاق خود ذهبی به فراگیری آموزشهای لازم و تمرینات هوازی و کششی و در نهایت حرکات داوران و کمک داوران پرداختند تا در آینده بتوانند با افزایش توان بدنی و علمی خود در میادین ملی و فراملی با قضاوت‌های خوب و عادلانه نام و آوازه دیار سردار مهربانی‌ها را پر آوازه کنند.

سپهری سرپرست اداره ورزش و جوانان نیز با حضور خود در محل از نزدیک شاهد نحوه تمرین و آموزشها بود و ضمن قدردانی از زحمات، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را الزامی دانست.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: