صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه همدان گفت: در چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه 3000 بسته معیشتی در بین نیازمندان همدان توزیع می‌شود.

به گزارش هگمتانه، کریم مطهری در بخش اول سخنان خود در چهارمین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی سپاه ناحیه همدان برگزار شد؛ گفت: در وجود شهید سلیمانی عشق به ولایت، عشق به مردم کشور خود و عشق به مستضعفان جهان، موج می‌زد.

مطهری گفت: نقل است به حاج قاسم سلیمانی پیشنهاد داده بودند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند ولی ایشان گفته بودند من سرباز ولایت هستم و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنم، در وصیت نامه ایشان هم نوشته بر روی سنگ قبرم تنها کلمه سرباز نگاشته شود.

وی ادامه داد: ایشان عاشق مردم بود و در هر جایی که مشکلی برای آنها پیش می‌آمد سریع به آنجا می‌شتافت و نمونه اش سیل اخیر خوزستان بود و همچنین عاشق مستضعفان و مظلومان جهان بود و آن را نیز همه به وضوح دیده بودند که چگونه در اواخر عمر شریفشان سختی‌ها را به جان خریده بودند و در کشورهای مختلف جانفشانی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در کنار عطوفت و مهربانی که مردم مستضعف داشتند تنفر نسبت به کفار و استکبار جهانی نیز داشتند و همچون یک دژ مستحکم در مقابل آنها ایستاده بودند و مصداق بارز آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند، لذا آنها نیز همیشه در صدد به شهادت رساندن ایشان بودند که بالاخره نیز توانستند.

مسؤول قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) همدان در ادامه گفت: در این رزمایشی که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام می‌شود 750 بسته توسط ستاد اجرای فرمان امام(ره) اهدا شده و 8000 بسته نیز توسط سپاه اهدا شده و ما برای اینکه بسته‌ها غنی‌تر شود اینها را به 1000 بسته تقلیل داده ایم و همچنین توسط پایگاه‌های بسیج نیز 2000 بسته تهیه شده و در مجموع 3000 بسته در این ایام بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی از اقدامات دیگر قرارگاه نیز ذبح 225 قربانی به اضافه 7600 بسته گوشت، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، 70 سری جهیزیه و... عنوان کرد و گفت: در مجموع این کمک‌ها بالغ بر 23 میلیارد تومان می‌شود.

گفتنی است شماره کارت 6037997599032266 و  شماره حساب 0151725172008 نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی خدمت گزاران اربعین استان همدان، برای دریافت کمک های مردمی و شرکت خیران در رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار شهروندان قرار داده شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: