صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان برنامه‌ و بودجه استان همدان گفت:مدیران اجرایی به دنبال فرصت سازی باشند. سید مهدی وفایی در گفتگو با خبرنگار هگمتانه افزود: در فرصت‌های پیش روی استان انتظار آن می‌رود که مدیران اجرایی با بهره گیری از دانش برنامه‌ریزی و بسترهای موجود در استان همدان به دنبال انجام کارهای بزرگ و ماندگار باشند.

وی همچنین تأکید کرد: مدیران شهری می‌توانند در این مقطع زمانی با عقد قراردادهای مهم، پروژه‌های بزرگ عمرانی را با استخدام پیمانکاران معتبر به اجرا بگذارند چرا که دولت حامی مدیران تواناست.

وفایی در ادامه با تصریح این مطلب که قانون بودجه دارای 17 تبصره است و از تک تک آنها می‌توان برای گره گشایی از مشکلات مردم بهره‌مند شد، گفت: مدیران با خلاقیت و توان و هنر مدیریت مطلوب سعی کنند کارهای بزرگ را برای مردم خوب استان همدان در نظر بگیرند.

وی در پایان مدیریت مالی و ذیحسابی در شهرداری همدان را دارای رفتار حرفه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: بنابراین شهرداری همدان را الگوی مناسبی برای سایر دستگاه‌های اجرایی در استان می‌شناسیم.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: