صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

 

هگمتانه- گروه خبر همدان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان به همراه مدیران حوزه خود با حضور در سازمان فرهنگی شهرداری با رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دیدار و ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان فرهنگی بر لزوم همکاری بیش از پیش ناجا و شهرداری تاکید کرد.

به گزارش هگمتانه، سرهنگ نادری افزود: سازمان فرهنگی در ماه های اخیر بار مسؤولیت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهر همدان را بر دوش کشیده و به نحو احسن این مسؤولیت را به انجام رسانده و جا دارد از مسؤولان این سازمان تقدیر نماییم.

نادری ضمن بر شمردن راه های همکاری متقابل بر آمادگی ناجا در خصوص مشارکت در برنامه های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری تاکید کرد.

روح الله وجدی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز بر همکاری متقابل در فعالیت های آموزش شهروندی و فرهنگ سازی تاکید و اعلام کرد: آماده امضای تفاهم نامه با نیروی انتظامی و مشارکت در برنامه های ناجا هستیم. 

همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر هفته ناجا و مشارکت سازمان فرهنگی در ویژه برنامه های این هفته توافقاتی به عمل آمد. 

در پایان جلسه معاون اجتماعی ناجا با بازدید از مرکز جامع آموزش شهروندی شهرداری همدان ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد این مرکز عنوان کرد: همه امکانات لازم برای همکاری با این مرکز را به کار خواهند گرفت.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: