صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: موزه هنرهای معاصر، تالار بزرگ شهر و پردیس سینمایی همدان با اهتمام مسؤولان استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی روی خط ویژه پیگیری قرار می‌گیرد.

حاجی بابایی: پردیس سینمایی به منظور ایجاد مرکز پویانمایی کشور اهمیت فراوانی دارد
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: موزه هنرهای معاصر نشان همدان در معادلات فرهنگی خواهد شد.
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: تالار بزرگ شهر نیاز اساسی استان است زیرا همدان باید در حد آوازه خود از مبانی توسعه بهره مند شود.

فرزانه: راهکار جذب به موقع اعتبارات ملی ارائه شود
معاون عمرانی استاندار همدان نیز گفت: با ارائه راهکارهای تخصصی باید مسیری طی شود که اعتبارات ملی به موقع جذب و در فرصت فوری در محل خود هزینه شود تا زحمات بی دریغ مسؤولان نتیجه داشته باشد و موجب خرسندی مردم شود.
فرهاد فرزانه تصریح کرد: جانمایی پروژه‌ها باید به نحوی باشد که بدون مشکل قانونی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراحل عملیات اجرایی پرداخته شود.

افشاری: مطالعات دقیق ضامن اجرایی شدن پروژه ها
فرماندار همدان نیز گفت: برای اجرایی شدن پروژه‌ها باید مطالعات دقیق و هدفمند انجام شود تا به سرمنزل مقصود منتهی گردد.
حسین افشاری تأکید کرد: همپوشانی پروژه‌های فرهنگی می‌تواند موجب بهره وری مطلوب شود.

صوفی: ترسیم برنامه‌های کاربردی مدیریت شهری در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
شهردار همدان هم در این نشست گفت: ایجاد هر نوع تأسیسات فرهنگی در شهر همدان به تعالی و فرهیختگی انرژی خواهد بخشید بنابراین شهرداری خود را حامی مناسبات فرهنگی می‌داند.
عباس صوفی خاطرنشان کرد: همواره توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در نگاه مدیریت شهری از ارزش بالایی برخوردار بوده و در این راه برنامه‌های کاربردی مدیریت شهری ترسیم شده است.
*احسانی: به دنبال احیای پروژه‌ها هستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز گفت: از اواخر دهه هشتاد پروژه‌های مهمی برای استان پیش‌بینی شده اما در ادامه رها شده بود که به طور جدی پیگیر احیای این پروژه‌ها هستیم.
احمدرضا احسانی تأکید کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نیاز مبرم به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی دارد چرا که برای آیندگان باید قدم‌هایی برداریم که ضامن تعالی فرهنگ باشد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: