صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه شهرستان: فرماندار تویسرکان از احیای کشتارگاه «مرغ طلایی» تویسرکان و اشتغالزایی برای 120 نفر خبر داد.
به گزارش هگمتانه، سید رسول حسینی روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی تویسرکان اظهار کرد: این شهرستان در موضع اجرای سند سه ساله توسعه در هیچ پارامتری عقب نیست.
وی با بیان اینکه تویسرکان جایگاه دوم استان همدان در جذب تسهیلات روستایی را از آن خود کرده است افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در شهرستان اجرا شد، ضمن برگزاری جشنواره و همایش‎‌ها حتی یک ریال بدهی به نمایندگی دولت در شهرستان تحمیل نشد.
فرماندار تویسرکان با اشاره به کاهش اعتبار تملک و دارایی به دلیل معرفی تویسرکان به عنوان یک شهرستان برخوردار گفت: وضعیت تویسرکان از بین شهرستان‌های استان در حوزه زیرساختی آنچنان فراهم نبود اما این موضوع انجام شد.
وی با بیان اینکه از بعد نیروی انسانی تنها شهرستانی هستیم که پست‌های اداری آن پر نیست افزود: در حال حاضر فرسوده‌ترین ساختمان‌های اداری در تویسرکان قرار دارد ضمن اینکه به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم.
حسینی در ادامه مستندسازی را مبنای کار در شهرستان دانست و تأکید کرد: مستندسازی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مهم و مؤثر است.
وی از احیای کشتارگاه مرغ طلایی به چرخه عرصه تولید تویسرکان با اشتغال‌زایی مستقیم برای 120 نفر خبر داد و گفت: بعد از 28 ماه تعطیلی با تلاش و پیگیری‌های مستمر این واحد تولیدی مجدد فعالیت خود را آغاز می‌کند.
فرماندار تویسرکان در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم توجه به نظم از سوی مدیران افزود: همه برنامه‌های حوزه کاری مسوولان باید با جدیت پیگیری شود که تعامل و همکاری همه‌جانبه در تحقق برنامه‌ها در شهرستان نقش‌آفرینی قابل توجهی دارد، پس مورد توجه باشد.
مدیر باید مصالح کشور را بر منافع خود ترجیح دهد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان با تأکید بر اینکه مدیر باید منافع کشور و مردم، آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و نظام را بر منافع خود ترجیح دهد گفت: خدمتگزار مردم بودن در کنار مردم بودن و شناخت درست از انتظارات آن‌هاست.
ابوالقاسم الماسی کم‌تعهدی یا بی‌تعهدی در ساختاری اداری را یک ایراد بزرگ دانست و اظهار کرد: اگر همه نسبت به جایگاهی مسوولیتی خود متعهد باشند بسیاری از مشکلات در حوزه‌ها مختلف حل می‌شود.
وی تعهد و مسؤولیت‌پذیری را یک اصل مهم در مدیریت خواند و افزود: خوشبختانه کمتر مسائل و موضوعات شهرستان تویسرکان در استان مطرح می‌شود، که دلیل آن پای‌کار بودن مسوولان است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان با تأکید بر اینکه امروز شرایط حاکم بر جهان و کشور با توجه به مسائل اقتصادی، معیشتی و مسئله کرونا عادی نیست بیان کرد: شرایط خاص امروز یک مدیریت و رفتار خاص مبتنی بر شرایط روز را می‌طلبد، در این زمان مدیران باید با بکارگیری همه توان و تعهدشان پای کار باشند.
وی با بیان اینکه مسوولیت فرصتی از سوی خداوند برای رفع مشکلات و خدمت به مردم است ادامه داد: اگر بر این مبنا عمل کنیم قطعا در جایگاه درستی قرار گرفته‌‌ایم و سربلند و موفقیم در غیر این صورت باید در جایگاه و رفتار مسوولیتی خود تجدید نظر و یا آن را واگذار کنیم.
الماسی با تأکید بر اینکه مدیر باید منافع کشور و مردم، آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و نظام را بر منافع خود ترجیح دهد گفت: خدمتگزار مردم بودن در کنار مردم بودن و شناخت درست از انتظارات آن‌هاست.
وی تأکید کرد: تلاش کنیم در راستای مطالبات مردم حرکت کنیم، درست است که ما نماینده دولت هستیم اما نگاه مردم به مدیر و مسوول نگاه به حاکمیت است، پس باید این موضوع مورد توجه و دقت همه ما باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار همدان انتصاب بانوان در جایگاه معاونت فرمانداری‌ها را از سیاست‌های دولت دوازدهم دانست.
در این مراسم از تلاش‌های زهرا زین‌العابدینی تقدیر و فاطمه صلح‌میرزایی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی تویسرکان منصوب شد.
صلح‌میرزایی ابتدا کارمند اداره آبفای شهری شهرستان بود اما از سال 94 تاکنون به عنوان رئیس آبفای شهر سرکان خدمت می‌کرد، تحصیلات او در مقاطع کارشناسی و ارشد مهندسی عمران است. پس از پایان خدمت زهرا زین‌العابدینی در پست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تویسرکان، دومین بانوی این شهرستان است که به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
پس از تودیع زین‌العابدینی به سبب بازنشستگی، پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تویسرکان به کریم برنوسی محول شد، پیش از این او در پست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان تویسرکان فعالیت می‌کرد.
به نقل از فارس، در این آیین همچنین از زحمات 6 ساله محمد‌رضا محمد‌ی‌دوست تقدیر و حسین شیخ‌ الاسلامی به عنوان بخشدار بخش قلقلرود معارفه شد، شیخ الاسلامی در استانداری همدان فعالیت داشت و به دلیل خدمت چندین ساله در وزارت کشور تجربه خوبی را در سابقه کاری خود دارد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: