صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : شهروند کوچولو صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : ایران و جهان صفحه 8 : فرهنگی

۲۷
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۰

امروز: ۲۸ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 16

عناوین صفحه



هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رونمایی از مستند شهید قنبری و تجلیل از خانواده ایشان یکی از 34 برنامه فرهنگی هنری است که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان همدان اجرا می‌شود.
به گزارش هگمتانه، احمدرضا احسانی با بیان اینکه برگزاری 34 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این اداره کل برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: در کنار برنامه‌های مشارکتی با سایر دستگاه‌ها، علاوه بر برنامه‌هایی که در مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود، به دلیل شیوع کرونا اجرای بخش قابل توجهی از برنامه‌ها در فضای مجازی است و برنامه‌هایی هم که با حضور مخاطبان در حال اجراست، با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی انجام می‌شود.
احسانی عصر برگزاری مراسم شعر دفاع مقدس را یکی از این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این برنامه در همدان از طریق فضای مجازی و به صورت حضوری در انجمن حافظ‌خوانی و در تویسرکان، نهاوند، بهار و رزن اجرا می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در همدان، رونمایی از فیلم مستند شهید قنبری و تجلیل از خانواده این شهید بزرگوار در نهاوند، دیدار با فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس در پایگاه شهید نوژه، سپاه انصارالحسین (ع)، پادگان شهید قهرمان و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.
وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های هنری در این هفته خاطرنشان کرد: برنامه نقش خاطره به شکل کارگاه نقاشی دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان، نمایشنامه خوانی دفاع مقدس در بهار و نمایش خیابانی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و باغ موزه دفاع مقدس هم بخشی از برنامه‌های هنری است که در این هفته اجرا می‌شود.
احسانی تأکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر در عرصه‌های مختلف، همواره خود را در برابر بازنمایی صحیح و اثرگذار صحنه‌‌های ایثار و جوانمردی مردم در سال‌های دفاع مقدس، موظف دانسته و تمام تلاش خود را برای انتقال ارزش‌های این حماسه بزرگ به نسل‌های بعدی انقلاب به کار می‌گیرند.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: