صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: صبح روز گذشته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در کوی فردوس در جریان مشکلات و مسائل مطرح شده توسط اهالی این منقطه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، در این بازدید که جمعی از مدیران استانی و شهری همدان وی را همراهی می‌کردند، آیت‌ا... حبیب الله شعبانی خواستار پیگیری و اهتمام جدی مدیران مربوطه برای رفع مسائل مطرح شده در این کوی شد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دستگاه متولی در محل مورد نظر باید امکانات و تجهیزات لازم را برای رفاه ساکنان در نظر بگیرد بنابراین رفع مشکلات موجود را در اولویت قرار دهید.
امام جمعه همدان در این بازدید سرزده با بیان اینکه وعده‌های مسوولان به مردم اجرایی شود گفت: مسوولان اگر وعده‌ای به مردم می‌دهند به موقع آن را انجام دهند و اگر انجام کاری شدنی نیست، مسوولان نباید وعده دهند.
وی با تأکید بر اینکه عدم تحقق وعده‌های مسوولان بی اعتمادی مردم را به دنبال دارد، بیان کرد: بنده پیگیر حل مشکلات این منطقه هستم و چند ماه بعد با مراجعه به اینجا میزان عملیاتی شدن وعده‌های مسوولان را بررسی خواهیم کرد.
امام جمعه همدان گفت: مردم از اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی آسیب می‌بینند.
تعدادی از ساکنان کوی فردوس نیز در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شهرداری همدان در ارائه خدمات شهری مربوط این نهاد، نسبت به عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی انتقاد کردند و به صراحت خواستار ساماندهی وضعیت این کوی شدند.
فقدان فضای آموزشی، نبود مسجد و زمین لازم برای ایجاد فضای بازی و سرگرمی کودکان و همچنین روشنایی معابر از جمله درخواست‌های اهالی کوی فردوس به شمار می‌رود.
عباس صوفی شهردار همدان نیز در این بازدید گفت: چنانچه اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای احداث پارک بازی کودکان را در اختیار شهرداری قرار دهد آمادگی احداث این فضای بازی را ظرف مدت یک ماه داریم.
در ادامه آیت‌ا... شعبانی با حضور در کارگاه عمرانی پروژه تقاطع چند سطحی شهید همدانی، از روند پیشرفت این پل بازدید به عمل آورد.
در این بازدید نیز شهردار همدان توضیحات مفصلی راجع به سرگذشت این پروژه ارائه کرد و از روند پیشرفت مهمترین اقدام شهرداری به نام تقاطع چند سطحی شهید همدانی به عنوان پروژه مورد مطالبه عموم شهروندان یاد کرد.
عباس صوفی در ادامه گفت: این پروژه اسیر تحریم‌های ظالمانه شده بود چرا که برخی مصالح لازم برای این سازه باید از خارج کشور تهیه می‌شد که با مشکلاتی همراه بود اما با حمایت شورای اسلامی شهر و عزم جدی همکارانم در شهرداری موفق به شتاب پیش‌برنده در احداث این پروژه شدیم.
صوفی خاطرنشان کرد: سطح اول و دوم این پروژه به زودی زیر بار ترافیک خواهد رفت و سطح سوم نیز بی درنگ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در پایان این بازدید گفت: مردم همدان منتظر بهره برداری از این پروژه هستند که البته شاهد تلاش شهرداری برای این مهم بودیم.
آیت‌ا... شعبانی افزود: امیدوارم هرچه سریع‌تر ساخت این پروژه به مرحله نهایی برسید و موجب خرسندی مردم شود.
وی در پایان از مجموع تلاش‌های صورت گرفته توسط دست اندرکاران شهرداری قدردانی کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: