صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به وزارت بهداشت خواستار تجدید نظر در فعالیت رشته‌ها و اماکن ورزشی شد.

فرهاد مرادی، دبیر ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش در سی و یکمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که (دوشنبه) به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد و در آن نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز شماری از روسای فدراسیون‌های ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور داشتند، اظهار کرد: در نامه‌ای از سوی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درخواست تجدید نظر در فعالیت رشته‌ها و اماکن ورزشی شد.

وی ادامه ادامه داد: این درخواست هفته گذشته از سوی وزارت ورزش به وزارت بهداشت ارائه و اعلام شده است که اماکن و فعالیت‌های ورزشی در زمره پرخطر‌ها در شیوع ویروس کرونا قرار نمی‌گیرد و بهتر است در این زمینه تجدیدنظر صورت گیرد.

دبیر ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خاطر نشان کرد: هنوز پاسخی در این زمینه از سوی وزارت بهداشت و درمان داده نشده است و منتظر هستیم تا نظرشان را در این رابطه به وزارت ورزش اعلام کنند.

 

آخرین وضعیت شروع فعالیت 10 رشته ورزشی

آخرین وضعیت فعالیت مجدد برخی از رشته‌های ورزشی در ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش اعلام شد.

در سی و یکمین جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که در آکادمی ملی المپیک با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و روسای برخی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، آخرین وضعیت فعالیت برخی رشته‌های ورزشی بررسی و اعلام شد که در مورد رشته‌های والیبال سالنی، ساحلی و هندبال ابلاغیه مربوطه صادر می‌شود تا بر اساس اصول بهداشتی مقابله با شیوع کرونا فعالیت‌های خود را در راستای برگزاری اردوها و تمرینات ورزشی از سر گیرند.

در این جلسه همچنین اعلام شد ابلاغیه مربوط به شروع فعالیت در رشته ورزشی کشتی با تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز صادر می‌شود و در مورد رشته تکواندو، کاراته، جودو، بوکس و برخی دیگر از رشته‌های برخوردی نیز اصول بهداشتی مربوطه تعریف شده اما باید بررسی‌های بیشتر در مورد آن صورت گیرد.

این در حالی است که شروع فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های دوومیدانی، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری طی روزهای آتی ابلاغ خواهد شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: