صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

احضار سفیر آلمان در تهران به وزارت خارجه

در پی توئیت‌های مداخله‌جویانه اخیر سفارت آلمان در تهران، سفیر این کشور روز گذشته توسط مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار و این اقدام خارج از عرف دیپلماتیک این سفارتخانه به شدت محکوم شد.

مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه تصریح کرد: مداخله در قوانین و مقررات و رویه‌های قضایی مستقل جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل قبول و تحمل نیست و از سفارت آلمان انتظار می‌رود حد و حدود وظایف دیپلماتیک خود را شناخته و پا از آن فراتر نگذارد. سفیر آلمان اظهار کرد مراتب را به کشورش منعکس خواهد کرد.سفارت آلمان در تهران اخیرا در صفحه توئیتر این سفارتخانه در رشته توئیت‌هایی مطالبی مداخله جویانه را در خصوص قصاص نوید افکاری منتشر کرده است.

 

شناسایی 2619 بیمار جدید کرونا در کشور

 روند رو به افزایش آمار فوتی‌

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا ظهر روز گذشته 24 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 619 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 382 نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید19 در کشور به 404 هزار و 648 نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول این مدت، 156 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 23 هزار و 313 نفر رسید. لاری گفت: خوشبختانه تا کنون 348 هزار و 13 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. 3798 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

بازداشت وحشیانه خبرنگار زن حین پوشش اعتراضات لس‌آنجلس

«جوسی هوانگ» خبرنگار آمریکایی حین انجام کار حرفه‌ای خود و پوشش خبرهای اعتراضات در لس‌آنجلس با برخورد خشونت‌آمیز مأموران پلیس مواجه و بازداشت شد. در حالی که اعتراضات در آمریکا علیه نژادپرستی و بی عدالتی در نقاط مختلف ادامه دارد، تعدادی از رسانه‌ها اقدام مأموران پلیس لس‌آنجلس در بازداشت خشن یک خبرنگار را محکوم کردند. اداره پلیس لس آنجلس در دفاع از بازداشت این خبرنگار اعلام کرده که مأموران پلیس خانم هوانگ را به دلیل «مداخله در یک بازداشت قانونی» دستگیر کردند.

 

کاهش 6 تا 13 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

معامله‌ای صورت نمی‌گیرد

قیمت خودروهای داخلی در بازار 6 تا 13 میلیون تومان کاهش یافت، البته معاملات قابل توجهی در این بازار صورت نمی‌گیرد و فروشندگان و خریداران همچنان منتظر مشخص شدن تکلیف بازار هستند.

 

صالحی: قدم‌های بلندی در تولید ایزوتوپ‌های پایدار برداشته‌ایم

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه در ادامه پروژه غنی‌سازی اورانیوم قادریم به غنی‌سازی عناصر دیگر بپردازیم، عنوان کرد: قدم‌های بلندی در تولید ایزوتوپ‌های پایدار برداشته‌ شده است.

 

رسانه صهیونیست خبر داد: 

احتمال کودتا در امارات

یک رسانه رژیم صهیونیستی از احتمال وقوع کودتا در امارات متحده عربی خبر داد و از آن ابراز نگرانی کرد.

یسرائیل هیوم در گزارشی نوشت بزرگترین دغدغه‌ای که در حال حاضر محافل مختلف در تل آویو را به خود مشغول کرده است احتمال بروز تغییر در ساختار حاکم بر امارات متحده عربی است که البته پشت درهای بسته اعلام و از آن ابراز نگرانی می‌شود.

 

نرخ مصوب کره 8 هزار تومان تعیین شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از روز گذشته کره داخلی 100 گرمی با نرخ مصوب 8 هزار تومان در بازار عرضه شد. این تصمیم با توجه به تغییر ارز واردات کره از 4,200 تومان به ارز نیما در سال گذشته و اتمام موجودی کره با ارز 4200 تومانی در کشور گرفته شده است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: