صفحه 1 : پزشکی و سلامت صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : پزشکی و سلامت صفحه 8 : فرهنگی

۱
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۴

امروز: ۱ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Saturday 2024 (Apr) 20

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: با افزایش اعتبارات استانی از سال 92 تاکنون یک هزار و 988 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش استان ساخته شده که امیدواریم تا پایان امسال 2 هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان شود.

به گزارش هگمتانه، حمیدرضا الوند روز یکشنبه افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های صورت گرفته برای رفع فقر مطلق، تعداد این واحدهای مسکونی به 2 هزار واحد برسد و به متقاضیان واگذار شود.

وی از 2 و نیم برابر شدن مستمری مددجویان زیر پوشش بهزیستی همدان بعد از سال‌ها ثابت ماندن خبر داد و گفت: علاوه بر آن از مردادماه امسال 15 درصد به مبلغ مستمری افزوده و اعمال شده است که می‌توان آن را اتفاق مثبتی در کارنامه دولت دانست.

مدیرکل بهزیستی استان همدان یادآور شد: از دیگر خدمات این سازمان تهیه و توزیع وسایل کمک توانبخشی شامل ویلچر، تشک، ارتز و پروتز، عصا و واکر، سمعک، باتری سمعک، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی معلولان نخاعی است که در هفت سال گذشته تخصیص اعتبار در این بخش 2 برابر شده است.

الوند با اشاره به رشد چشمگیر و هفت برابری حق پرستاری در حوزه معلولان و ضایعات نخاعی گفت: سرانه تأمین وسایل بهداشتی نیز برای آن‌ها از تیرماه سال جاری به 2 برابر افزایش پیدا کرده است.

به نقل از ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: 52 میلیارد تومان اعتبار در دولت تدبیر و امید برای کمک به توانبخشی و آموزش معلولان در مراکز تخصیص اعتبار شده به گونه‌ای که امکان اجرایی کردن برنامه‌ها و فعالیت‌ها محقق شده است.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: