صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان در سفر روز گذشته خود به تهران و در ادامه پیگیری مسائل استان در پایتخت با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر میراث فرهنگی دیدار کرد.

به گزارش هگمتانه، سید سعید شاهرخی در جلسه با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور،گزارشی از پروژه‌های جهش تولید استان همدان ارائه کرد.

در این جلسه که اسکندر صیدایی رئیس برنامه و بودجه همدان نیز در آن حضور داشت، مقرر شد سازمان برنامه و بودجه از 24 پروژه برگزیده جهش تولید استان که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند حمایت کند.

همچنین در دیدار استاندار همدان با وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیز بر رفع موانع ثبت جهانی هگمتانه و تکمیل موزه منطقه‌ای همدان تأکید شد.

در جلسه شاهرخی استاندار همدان و حجة الاسلام آزادیخواه رئیس مجمع نمایندگان استان با مونسان وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مهمترین مسائل حوزه گردشگری استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ثبت جهانی تپه هگمتانه مطرح و بر رفع موانع، انجام اقدامات لازم و نهایی شدن و تکمیل پرونده برای ثبت جهانی با هماهنگی سازمان جهانی یونسکو تأکید شد.

در این نشست وزیر میراث فرهنگی با درخواست استاندار، مبنی بر تأمین اعتبار منابع مالی تکمیل مخزن امن و موزه منطقه‌ای استان همدان موافقت کرد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: