صفحه 1 : رویداد صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : رویداد صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۶
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۹

امروز: ۷ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 26

عناوین صفحه

گوشی تلفن همراهمان را که از ما بگیرند انگار یک ابزار مهم برای زندگی کردن را از ما گرفته اند، استثنا هم ندارد همه به این درد مبتلا شده ایم؛ از بچه 8ساله گرفته تا افراد مسن.

این روزها همه به این گوشی‌های جادویی گرفتار شده ایم. همه یا با دقت در حال گشت و گذار در فضای مجازی هستیم یا اگر خدایی نکرده گوشیمان شارژ نداشته باشد یا اینترنت قطع شده باشد در حال تعریف از همین فضای مجازی با یکدیگر هستیم.

خلاصه که فضای مجازی و شبکه‌های مجازی تمام دنیای واقعیمان را تحت الشعاع قرار داده و همه چیز را دچار تغییر و تحولات اساسی کرده است.

کودک دبستانی که فیلم‌های کودکان هم سن و سال خودش را در شبکه‌های مجازی می‌بیند شیفته رفتار و نوع پوشش و اسباب بازی آنها می‌شود، حتما مادرش هم سعی می‌کند خود را شبیه همان خانمی کند که در فضای مجازی به دلایل مختلف معروف شده است.

از همین جا شروع می‌شود که سبک زندگی هزاران خانواده تحت تأثیر سبک زندگی عجیب و غریب خانواده‌های معروف فضای مجازی قرار می‌گیرد.

گویی اینترنت تنها استفاده‌اش دیدن این گونه زندگی‌ها و ترویج سبک و روش این افراد است که متأسفانه در جامعه ما نیز به شدت در بین عده‌ای مورد استقبال قرار گرفته است.

خروج از این مسیر اشتباه که راهی جز به ویرانی ندارد باید از درون خانوده‌ها آغاز شود؛ تک تک ما مسؤولیم تا با رواج ندادن و جلوگیری از انتشار آنها در قرارگیری جامعه در مسیر صحیحش سهیم باشیم.

پیروی از سبک زندگی افراد معروف در شبکه‌های مجازی که به شاخ‌های مجازی شهرت یافته اند و امروز در نهایت حیرت به سردمداران تغییر سبک زندگی ما تبدیل شده اند در نهایت ما را به ناکجاآباد خواهد برد...



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: