صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیر منطقه یک شهرداری همدان از ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنجنامه خبر داد.

به گزارش هگمتانه، گنجنامه به عنوان یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری شهر همدان محسوب می‌شود که اغلب گردشگران و مسافرانی که به شهر همدان سفر می‌کنند بازدیدی از این جاذبه طبیعی و تاریخی خواهند داشت. در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توصیه‌های بهداشتی که صورت پذیرفته است حجم مسافران به شدت کاهش یافته و فرصت مناسبی است تا اماکن گردشگری در صورت نیاز بهسازی شوند.

شهرداری منطقه یک همدان نیز این فرصت را مغتنم شمرده و عملیات بهسازی محوطه گنجنامه را از ابتدای مرداد ماه آغاز کرده است.

حال با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم گفت و گویی را با مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان ترتیب دهیم که در ادامه می‌خوانید.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه شهر همدان به عنوان یکی از شهرهای کهن ایران هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران است افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش قابل توجه مسافران و گردشگران تصمیم گرفتیم تا مناطقی که به عنوان مناطق گردشگرپذیر در شهر همدان محسوب می‌شوند را بررسی کرده و در صورتی که احتیاج به ترمیم و اصلاح وجود دارد اقدام کنیم.

مسعود دهبانی‌صابر گفت: در مواقعی که میزبان مسافران هستیم انجام اقدامات عمرانی در محدوده مناطق گردشگری به دلیل وجود ازدحام و شلوغی میسر نیست و ضمن کُند پیش رفتن اقدامات، شهروندان و گردشگران نیز از این موضوع استقبال نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی و جدول‌گذاری در پایین دست محوطه گنجنامه به پایان رسیده است مطرح کرد: عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه نیز از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است و هدف از اجرای این پروژه ایجاد زیبایی بصری و افزایش کیفیت خدمات رسانی در این مجموعه است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه احیای فضای سبز، لوله کشی و آبیاری مناسب نیز در دستور کار عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گنجنامه قرار دارد گفت: از زمستان سال گذشته عملیات بازسازی کامل سرویس بهداشتی مجموعه گنجنامه نیز آغاز شد که از هفته‌های آینده در دسترس شهروندان است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: