صفحه 1 : ایران و جهان صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : اندیشه صفحه 8 : فرهنگی

۵
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۸

امروز: ۶ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Thursday 2024 (Apr) 25

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: وزارت ورزش در هفته جاری پرداخت پاداش مصوب برای قهرمانانی که طی سال 97 موفق به کسب نشان شدند را آغاز می‌کند.

تجلیل از نشان آوران میادین آسیایی و جهانی یکی از برنامه‌های مصوب وزارت ورزش است همه ساله با پرداخت پاداش به قهرمانان انجام می‌شود.

برای این منظور هر سال مراسمی ویژه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و طی آن بر اساس آئین نامه مصوب از نشان آوران میادین بین المللی تجلیل می‌شود.

البته از خردادماه سال 98 که آخرین مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد تا به امروز مراسم دیگری برگزار نشده است و همین مسئله تعداد ورزشکاران طلبکار از وزارت ورزش - به جهت نشان آوری و دریافت پاداش آن - را افزایش داده است.

آخرین مراسمی که ویژه تقدیر از ورزشکاران برگزار شد صرفاً به نشان آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 اندونزی اختصاص که در سال 97 برگزار شد. سایر ورزشکاران و نشان آوران آن سال اما هنوز پاداش خود را دریافت نکرده اند. البته قرار است پاداش تعدادی از این ورزشکاران هفته آینده در اختیارشان گذاشته شود.

قرار است پاداش این ورزشکاران که طبق آئین نامه جدید و بر اساس امتیاز تعیین می‌شود، به حساب فدراسیون‌های شان واریز شود.

به گفته ژاله فرامرزیان در مرحله اول از پرداخت پاداش نشان آوران سال 97 که از هفته جاری آغاز می‌شود، 15 فدراسیون از جمله کشتی (فرنگی و آزاد)، بوکس، تیراندازی، تنیس روی میز، شمشیربازی، اسکی، اسکواش، شنا، ژیمناستیک، جودو، نابینایان و کم بینایان، دوومیدانی و کوهنوردی رقم مصوب برای نشان آوری ورزشکاران خود را دریافت می‌کنند.

معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت ورزش گفت که برای پرداخت پاداش به قهرمانان سال 97 - به غیر از نشان آوران اندونزی- رقمی حدود 22 میلیارد تومان مصوب شده است.

این معاون وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد که بعد از بسته شدن پرونده نشان آوران سال 97، وزارت ورزش بتواند تقدیر از نشان آوران سال گذشته را هم در برنامه قرار دهد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: