صفحه 1 : زندگی با کتاب صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ و ادب صفحه 8 : فرهنگی

۳۰
فروردین
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۳

امروز: ۳۱ (فروردین) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Friday 2024 (Apr) 19

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: نشست هم اندیشی رفع مشکلات و موانع حوزه ورزش با حضور سرپرست ورزش و جوانان و جمعی از روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بهار برگزار شد.

با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی این نشست با حضور تعدادی محدود از هیأت‌های ورزشی برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار در این مراسم اظهار کرد: ورزش یک مقوله بزرگی است که برای حل مشکلات آن باید هزینه کرد و اعتبارات فعلی اداره ورزش و جوانان کافی نیست و پاسخگوی نیازهای ورزش نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ورزش شهرستان بهار در زمینه‌های مختلف با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است، توضیح داد: باید جوانان نسبت به ورزش ترغیب شوند چون اساس سلامت جامعه ورزش است.

علیرضا صفی زاده تصریح کرد: توقع از تمام فعالان و دلسوزان ورزش این است که مشکلات پیش آمده در هیأت‌های ورزشی را درون مجموعه خود حل کنند و از مطرح کردن این موارد نزد سایر دستگاه‌ها خودداری کنند.

وی خطاب به روسای هیأت‌های ورزشی گفت: همه پیشکسوتان و فعالان این رشته را دورهم جمع کنید و اگر نیت افراد خدمت به جامعه و ورزش است، همه باید کنارهم باشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار افزود: از همه مدیران و مسؤولان و دلسوزان ورزش شهرستان می‌خواهم که ورزش و ورزشکاران را تنها نگذارند تا بتوانیم ورزش شهرستان را به سامان برسانیم.

 



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: