صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۵ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Wednesday 2024 (Apr) 24

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه ورزش: تقویت روحیه همکاری و همدلی و جذب حامی مالی در کشتی شهرستان ملایر از عناوین مهم جلسه نایب رئیس هیأت استان با مسؤول اداره ورزش و جوانان این شهرستان بود.

مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک و نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان به اتفاق مسعود مؤمنی رئیس هیأت کشتی شهرستان ملایر با سپهری مسؤول اداره ورزش و جوانان دیدار و در خصوص وضعیت فعلی و رو به رشد و امیدوار کننده کشتی این شهرستان تشکیل جلسه دادند.

مصطفی جوکار انتصاب جدید سپهری را تبریک گفت و اظهار کرد: برای تقویت روحیه همکاری و همدلی در کشتی شهرستان ملایر که مهد قهرمانان و نام آوران ملی و فراملی است آماده ایم و چشم انداز و آینده روشنی برای کشتی شهرستان رقم خواهیم زد و منتظر بازگشایی سالن‌های کشتی هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود از دستور فرماندار ملایر در خصوص جذب حامی مالی اختصاصی برای کشتی شهرستان خبر داد.

سپهری مسؤول اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز ضمن خیر مقدم به مسعود مصطفی جوکار و مؤمنی گفت: خوشبختانه چند سالی است با تلاش و زحمات مجموعه هیأت کشتی شهرستان, آرامش به این ورزش بومی و افتخار آفرین منطقه برگشته و با توجه به الگوهای قهرمانی و المپیکی و حضور مربیان باتجربه و فنی در کشتی این شهرستان شکوفایی و نشان آوری آن با توجه به این شرایط دور از ذهن نیست.

شایان ذکر است در خلال این جلسه حمید رضا یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان طی تماس با سپهری ضمن تبریک به ایشان خواستار نگاه ویژه وی به کشتی ملایر شد.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: