صفحه 1 : فرهنگ شهروندی صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : ایران و جهان صفحه 4 : شهرستان صفحه 5 : خبر همدان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : فرهنگ شهروندی صفحه 8 : فرهنگی

۲۲
تیر
۱۳۹۹

شماره
۴۵۶۰

امروز: ۲۱ (تیر) ۱۳۹۹ ◀ ◀ Saturday 2020 (Jul) 11

عناوین صفحه

تبلیغات

هگمتانه، گروه خبر همدان: مسؤول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در راستای مقابله با شیوع کرونا تأکید کرد.

به گزارش هگمتانه، اسدالله ربانی مهر با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی از طرح‌های خوب در راستای مبارزه و کنترل کرونا بود که توسط وزارت کشور به اجرا درآمد، گفت: طی دو ماه حساس و سخت آغاز سال با اجرای 85 درصدی طرح توسط مردم شاهد کاهش چشمگیر و کنترل خوب ویروس کرونا در تمام استان‌ها بودیم.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری خوب مردم به بهترین شکل اجرا شد و البته رسانه‌ها در اطلاع رسانی و اجرای طرح نقش اساسی داشتند، گفت: مردم هم در اجرای این طرح سنگ تمام گذاشتند و همین باعث عبور بسیاری از استان‌ها از شرایط سخت و وضعیت قرمز شد.

ربانی مهر با بیان اینکه بعد از چند ماه و با عادی شدن شرایط در بعضی استان‌ها و کاهش آمار ابتلا شاهد بودیم که مردم همچون گذشته طرح فاصله گذاری را رعایت نکردند که همین اتفاق باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا در بعضی استان‌ها شده است، افزود: اگر بخواهیم از این شرایط سخت به خوبی عبور کنیم باید این طرح که جنبه اجتماعی و فرهنگی نیز دارد به خوبی اجرا شود.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در همه فعالیت‌ها اعم از دولتی و خصوصی لازم و ضروری دانست و گفت: اجرای این طرح در ادارات و دستگاه‌های دولتی از اهمیت زیادی برخوردار است و علت آن این است که باید در ادارات علاوه بر رعایت فاصله گذاری موضوع مهم خدمت‌رسانی به مردم تعطیل نشود و خدمت‌رسانی در کنار توجه به موضوع کنترل ویروس ادامه داشته باشد.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان همدان تأکید کرد: ادارات باید خدمات الکترونیک و غیرحضوری را گسترش دهند کمااینکه با این اتفاق هر چه حضور فیزیکی در ادارات کمتر باشد مردم بهتر می‌توانند خدمات و درخواست‌های خود را پیگیری کنند و به نتیجه برسند.

وی گفت: دولت الکترونیک موضوع بسیار مهمی است که از سال‌ها قبل مطرح شده و خدماتی نیز به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‌شود اما باید از فرصت کرونا استفاده کرد تا حداکثر خدمات دستگاه‌های دولتی و حتی شرکت‌های خصوصی به صورت الکترونیکی ارائه شود تا سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم به نحو شایسته انجام شود.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: