صفحه 1 : صفحه اول صفحه 2 : خبر همدان صفحه 3 : شهرستان صفحه 4 : خبر همدان صفحه 5 : ایران و جهان صفحه 6 : ورزش صفحه 7 : همه دانا صفحه 8 : فرهنگی

۴
اردیبهشت
۱۴۰۳

شماره
۵۵۹۷

امروز: ۴ (اردیبهشت) ۱۴۰۳ ◀ ◀ Tuesday 2024 (Apr) 23

عناوین صفحه

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: نخستین قطار گردشگری تهران- همدان در سال جاری دوازدهم تیرماه وارد همدان می‌شود.

به گزارش هگمتانه، علی خاکسار بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و آغاز تردد و سفرهای بین استانی، نخستین قطار گردشگری همدان در سال جاری از تهران به همدان اجرا و نخستین قطار گردشگری تهران- همدان پنجشنبه هفته جاری وارد همدان خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: با توجه به الزام رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این قطار با یک سوم ظرفیت خود حدود 120 گردشگر را از تهران به مقصد همدان می‌رساند و گردشگران در اولین تور به صورت یک روزه و بدون اقامت شبانه بعد از بازدید از غار علیصدر، شهر جهانی سفال و شهر همدان عصر آن روز به تهران بر می‌گردند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های متنوع و پرتعداد گردشگری استان همدان و به منظور استفاده از راه آهن تهران- همدان به عنوان زیرساختی ایمن و به صرفه، برنامه سفر قطار گردشگری در هفته و ماه‌های آتی نیز ادامه می‌یابد.

خاکسار گفت: تمهیداتی در خصوص اقامت شبانه گردشگران به همراه بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری همدان نیز در حال انجام است.



ارسال ديدگاه

نام:
پست الکترونیکی:
کد امنیتی:
ديدگاه: