کد خبر : 59707
تاریخ : 1403/1/31
گروه خبری : خبر همدان

در گزارش سامانه 137 شش ماهه دوم سال 1402

کسب رضایتمندی 100درصدی معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری همدان



هگمتانه، گروه خبر*: در گزارشی که سامانه 137 از عملکرد مناطق مختلف شهرداری همدان در شش ماهه دوم سال 1402 منتشر کرد، معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک با انجام 786 مورد از مجموع 790 مورد پیام دریافتی در سامانه توانسته است رضایتمندی حدودا 100 درصدی شهروندان را به دست بیاورد.
به گزارش هگمتانه، مرتضی حضرت زاده مدیر منطقه یک شهرداری همدان ضمن تقدیر از کارکنان خدمات شهری منطقه یک افزود: در حوزه مدیریت شهری، ما در خدمت شهر و شهروندان هستیم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان هدف ماست.
وی با بیان اینکه سامانه 137 یکی از سازمان‌های شهرداری همدان است که می‌تواند با دریافت نظرات شهروندان و ارجاع آنها به کارشناسان باعث رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان باشد و شهرداری منطقه یک نیز که رضایتمندی شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است پیام‌های این سامانه را بسیار مورد توجه قرار می‌دهد.
وی گفت: مدیریتی که با کارآیی و اثربخشی لازم می‌تواند منابع و امکانات لازم را به درستی جهت استفاده هرچه بیشتر شهروندان از پروژه‌های اجرایی به کار گیرد و تعاملی مناسب با سرمایه‌های اصلی یک شهر که شهروندان آن هستند داشته باشد می‌تواند مدیریتی موفق در عرصه شهری باشد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه عمده وظایفی که شهرداری‌ها به آن مشغول هستند در حوزه‌های عمرانی و خدماتی است، افزود: تأثیرات مستقیم اجرای این پروژه‌ها در حوزه‌های مذکور بر زندگی تمامی شهروندان یک شهر است لذا بایستی در ابتدا تمامی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی در ابعاد مختلف لحاظ شود و اینگونه است که شاهد رضایت مردم یک شهر خواهیم بود.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/59707