کد خبر : 59703
تاریخ : 1403/1/31
گروه خبری : خبر همدان

استاندار همدان:

دستگاه‌ها ملزم به ظرفیت‌سازی برای مشارکت مردم در جهش تولید



هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار همدان با بیان اینکه دستگاه‌ها ملزم به ظرفیت‌سازی برای مشارکت مردم در جهش تولید هستند، گفت: برنامه مدون اقتصادی همدان در شورای برنامه‌ریزی اعلام و تکلیف شد.
به گزارش هگمتانه، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار‌ کرد: ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از جهش تولید با مشارکت مردم توسط دستگاه‌های اجرایی استان باید با جدیت دنبال شود.
وی ضمن قدردانی از حوزه معاونت اقتصادی استان برای تدوین و ارائه برنامه جامع اقتصادی همدان در راستای تحقق شعار سال بیان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد برای جامعه می‌طلبد این برنامه به عنوان یک راهبرد ویژه و تکلیف اجرایی در دستور کار مدیران اقتصادی استان قرار گیرد.
استاندار همدان، تأکید کرد: از گذشته نیز توجه استان به سمت اقتصاد، تولید و رشد اشتغال بوده است لیکن با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری با جدیت و توان بیشتری این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه از مدیران، فعالان و بخش‌خصوصی در حوزه اقتصاد انتظار داریم امسال متفاوت از گذشته، پای مردم را به بخش تولید باز کنند، گفت: شهرک‌های صنعتی باید به سمت دانش‌بنیان‌ها و فناوری‌های نوین حرکت کنند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان منطبق بر سند توسعه سه ساله این استان، عنوان کرد: انتظار داریم سهم اعتبارات سفر ریاست جمهوری توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری و جذب شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در تأمین آب استان حمایت ویژه و نقش اثر‌گذاری داشت، بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که مشکل تأمین آب در استان با هم‌افزایی و تعامل بین دولت و دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاری و همراهی مردم استان مرتفع شده است.
به نقل از کانال اطلاع رسانی استانداری همدان، قاسمی‌فرزاد با تأکید بر اینکه به کارگیری از بسترهای قانونی نیز در توسعه عمرانی و اقتصادی استان راهگشا خواهد بود، بیان کرد: در جلسات آتی شورای برنامه‌‌ریزی برنامه مدونی از حوزه عمرانی نیز منطبق بر قانون و بسترهای موجود در راستای تحقق شعار سال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/59703