کد خبر : 30735
تاریخ : 1400/9/6
گروه خبری : شهرستان

«حسین فارسی» سرپرست فرمانداری ویژه ملایر شد

هگمتانه، گروه شهرستان: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر روز پنجشنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی معرفی و از خدمات فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش هگمتانه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این آیین اظهار کرد: فعالیت مدیران به عنوان فرزندان این سرزمین نمایانگر عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است.

"مهدی باب‌الحوائجی" تغییرات مدیریتی را امری طبیعی دانست و افزود: همه ما فرزندان این نظام هستیم و تکلیف ما حرکت و تلاش برای رشد و اعتلای نظام اسلامی، کشور و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولتی روی کار آمده که شعار و سیاستش جهش، ظلم‌ستیزی، عدالت محوری و فساد ستیزی است و همه ما برای تحقق این شعار وظیفه داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام باید توان بالایی برای تحقق اهداف و شعارهای دولت سیزدهم که دارای عقبه اندیشه‌ای است، بگذاریم.

باب‌الحوائجی ادامه داد: با همت دولت سیزدهم و حمایت مردم و تلاش مدیران تمام مشکلات برطرف خواهد شد و مردم قطعا راضی و خشنود خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان ضمن تقدیر از حمایت ویژه نمایندگان ملایر،گفت: شایسته است از تلاش‌ها و خدمات قدرت الله ولدی فرماندار سابق این شهرستان نیز به صورت ویژه تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز دراین آیین گفت: دولت سیزدهم برخاسته از رای مردم است و برای ارایه خدمات صادقانه‌ همه چیز مهیا است.

حجت الاسلام "احد آزادیخواه" با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور جدی است، تأکید کرد: همانگونه که بسیاری از مسایل به همت دولت معجزه‌آسا حل شد، در اقدامات بعدی نیز شاهد فتح قله‌های موفقیت خواهیم بود.

در این آئین "حسین فارسی" به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر معرفی شد.

فارسی، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر را برعهده داشت.

پیش از این قدرت اله ولدی فرماندار ملایر بود.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/30735