کد خبر : 29093
تاریخ : 1400/7/20
گروه خبری : خبر همدان

به پاس ارائه خدمات شهری در نهضت جهانی اربعین صورت گرفت؛

تقدیر استانداری کربلا از شهرداری همدان

هگمتانه، گروه خبر همدان: استاندار و شهردار کربلا با صدور و ارسال تقدیر نامه‌ای از مساعی شهرداری همدان به پاس حضور و ارائه خدمات و نظافت شهری در آیین جهانی اربعین تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش هگمتانه، استاندار کربلا با ارسال لوح سپاس از اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان در عملیات پاک‌سازی و خدمات رسانی شهر کربلا در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

لوح این تقدیرنامه توسط رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورا در بیست و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان به سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان اهدا شد.

شهرداری همدان امسال و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر همدان کاروانی متشکل از 12 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری شامل 10 دستگاه پرس جمع آوری زباله و مینی لودر، 2 دستگاه کامیون، به همراه 23 نفر از کارکنان شهرداری همدان و همچنین 24 نفر از نیروهای داوطلب در قالب موکب خدام الزهرا (س) برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی به کشور عراق اعزام کرد که این کاروان پس از 5 روز خدمت‌رسانی در شهر کربلا و بعد از پایان خدمات رسانی به زائران حسینی در مراسم اربعین، روز جمعه نهم مهر ماه به ایران بازگشت.

در این سفر نیروها و ماشین آلات اعزامی در شهر کربلای معلی مستقر شده و در چند شیفت کاری نسبت به پاک سازی و نظافت جاده حله، حدفاصل سیطره ابراهیمی تا چهارراه سیدالشهدا(ع) در مسیر رفت و برگشت به طول 16 کیلومتر اقدام کردند که این خدمات مورد تقدیر و توجه مدیران و مسؤولان شهر مقدس کربلا قرار گرفت که در این میان، نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا با ارسال و تقدیم لوح تقدیری به پاس زحمات نیروهای شهرداری همدان از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند ارائه شده به زائران مراسم باشکوه اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است هرساله گروهی از شهرداری همدان به منظور ارائه انواع خدمات از جمله پاک‌سازی و نظافت معابر و نیز حمل و نقل زائران صحن و سرای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عازم کربلا شده و مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

امسال نیز همچون گذشته شورای اسلامی شهر و شهرداری عزم ارائه خدمات گسترده در این ایام را داشت و گروهی مجرب را به کشور عراق اعزام کردند.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/29093