کد خبر : 28974
تاریخ : 1400/7/18
گروه خبری : خبر همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

اجرای پروژه‌های ماندگار در شهرداری منطقه یک با سرعت بالا

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه‌های ماندگار در شهرداری منطقه یک با سرعت بالایی در حال اجرا و انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، طی روز پنجشنبه پانزدهم مهر ماه محمود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان، حیدری، نظری، کرباسیان، حاجی بابایی و حجت‌الاسلام صفری افلاکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان به همراه شاکری سرپرست شهرداری همدان و دهبانی صابر مدیر منطقه یک از روند عملیات اجرایی پروژه‌هایی چون سایت موزه میدان امام خمینی(ره)، پروژه احداث ساختمان چند منظوره کوی شهید مدرس و احداث ساختمان تعریض بلوار شهید فهمیده در منطقه یک بازدید کردند.

مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: طی یک روز سعی شد تا از پروژه‌های مهم در شهرداری منطقه یک به همراه دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی به عمل آید که خوشبختانه اقدامات مناسبی در زمینه اتمام این پروژه‌ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه خواسته اصلی شهروندان همدانی و تأکید شورای اسلامی شهر همدان به پایان رساندن هرچه سریع‌تر پروژه‌هاست، عنوان کرد: متأسفانه بعضی از محدودیت‌ها مانع از به انجام رسیدن و تکمیل به موقع بعضی از پروژه‌ها در شهر شده است که تلاش شورای اسلامی شهر جهت کاهش این محدودیت هاست، طی بازدیدی که در روز پنجشنبه از پروژه‌های شهرداری منطقه یک به عمل آمد خوشبختانه تمامی پروژه‌های در این منطقه فعال است و امیدواریم تا هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح و بازگشایی آنها باشیم که لازم است تا از اقدامات مدیریت شهرداری منطقه به دلیل زحماتی که در اجرای پروژه‌ها به عمل می‌آید تشکر و قدردانی کنیم.

مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه پروژه‌ها در منطقه یک شهر همدان با پیشرفت خوبی مواجه است، افزود: تأمین مالی خوبی برای پروژه‌ها انجام شده است تا در زمان مقرر به پایان برسند و تلاش همگی اعضای شورای اسلامی شهر به پایان رساندن پروژه‌ها در زمان مقرر و تحویل آنها به شهروندان همدانی است.

وی با بیان اینکه تنها پروژه‌هایی چون تقاطع غیر همسطح شهید همدانی و غدیر از اردیبهشت ماه سال جاری عملیات عمرانی آنها متوقف شده بود که در حال حاظر نیز با تلاشی که در مجموعه مدیریت شهری در حال انجام است تمامی مسائل مالی و حقوقی آنها حل و فصل شده و به زودی در پروژه‌های مذکور به همراه پارکینگ آقاجانی بیگ شاهد شروع عملیات عمرانی خواهیم بود.

مجید شاکری سرپرست شهرداری همدان هم بیان کرد: در روز پنجشنبه سعی شد تا به همراه اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های شهرداری منطقه یک بازدید به عمل آید که خوشبختانه این پروژه‌ها با سرعت مناسبی در حال پیشرفت هستند و امیدواریم تا انتهای سال شاهد افتتاح آنها باشیم.

مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان هم با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در شهر همدان با توجه به رفت و آمد زیاد شهروندان از میدان امام خمینی (ره) پروژه سایت موزه بوده است، عنوان کرد: از آبان ماه سال گذشته این پروژه به شهرداری منطقه یک واگذار شد که خوشبختانه فرآیند برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار به سرعت صورت پذیرفت و با اعتبار 110 میلیارد ریالی و با تلاش شبانه روزی در یک سال گذشته این پروژه هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت اجرایی داشته است و به زودی شاهد افتتاح این سایت موزه که قطعا شهروندان همدانی سال‌های زیادی منتظر آن بودند خواهیم بود.

مدیر منطقه یک با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم شهرداری در حوزه‌های فرهنگی ورزشی توسعه زیرساخت‌ها برای شکوفایی نسل جوان است گفت: رویکرد این منطقه افزایش هرچه بیشتر زیرساخت‌های ورزش‌های مختلف در منطقه یک است به طوری که شهروندان در سطح محلات خود بتوانند از آن بهره ببرند که درخواست‌های زیادی از سوی شهروندان در کوی شهید مدرس برای اجرای آن وجود داشت.

وی ادامه داد: احداث ساختمان چند منظوره در این منطقه از جمله اقدامات است که این ساختمان با اعتبار 120 میلیارد ریالی در حال انجام است و معضل نبود یک بازارچه محلی و باشگاه ورزشی در آن نقطه از شهر را حل خواهد کرد.

دهبانی صابر پروژه احداث ساختمان تعریض بلوار شهید فهمیده را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که در شهرداری منطقه یک در حال اجراست است نامید و گفت: این بازگشایی معبر بزرگ‌ترین معبرگشایی شهر همدان با اعتبار 350 میلیارد ریالی بوده است و هم اکنون نیز عملیات آسفالت‌ریزی آن به اتمام رسیده است و آماده تحویل به شهروندان همدانی است.

وی در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر همدان و سرپرست شهرداری همدان که با حمایت‌های لازم باعث پیشرفت پروژه‌های شهر می‌شوند و شهروندانی که با مدیریت شهری همکاری می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/28974