کد خبر : 28847
تاریخ : 1400/7/10
گروه خبری : خبر همدان

فرماندار همدان:

مرکز 137 راه عبور از مدیریت شهری به سوی مشارکت شهری

هگمتانه، گروه خبر همدان: فرماندار همدان گفت: شبکه موفق و نظام مند رسیدگی به مشکلات خدمات شهری شهرداری از سوی سامانه 137، فصلی جدید از کلان شهر شدن همدان را ترسیم کرده است.

به گزارش هگمتانه، محمدعلی محمدی در بازدید از مرکز تماس 137 شهرداری همدان با بیان اینکه مرکز 137 پل ارتباطی مردم و شهرداری است گفت: تجزیه و تحلیل آماری پیام‌ها برای سهولت خدمات شهری شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آگاهی مردم از حقوق شهروندی و استقبال از حسن کار انجام شده در این مرکز می‌تواند عزم خدمت کارکنان 137 را ارتقا دهد.

محمدی ادامه داد: شبکه موفق و نظام مند رسیدگی به مشکلات خدمات شهری شهرداری از سوی این سامانه، فصلی جدید از کلان شهر شدن همدان را ترسیم کرده است.

وی تصریح کرد: دسته بندی مسائل و مشکلات خدمات شهری و رفاهی مردم و تلاش بر بهبود و ارتقای آن مد نظر قرار گیرد.

این مسؤول اضافه کرد: این مرکز پاسخ گویی حلقه ارتباط مردم و شهرداری بوده و باید در قامت سیستمی مطالبه گر، مسائل مردم را از شهرداری پیگیر باشد.

وی خواستار شد: تبیین و تبلیغ مرکز پاسخ گویی 137 شهرداری همدان به نوعی باشد که همه مردم با خدمات و وظایف این شماره آشنا شوند.

فرماندار همدان افزود: گروه توانمند و فنی این مرکز باید از فراوانی تماس‌ها در تحلیل و بررسی آمار بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: شماره‌های سه رقمی خدمات رسان، امدادی و امنیتی باید با همکاری بهتر و نزدیک‌تر همپوشانی و امور را برنامه‌ریزی کنند و برای رسیدن به کارآمدی از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند.

محمدی ادامه داد: عبور از مدیریت شهری به سوی مشارکت شهری پاسخ گویی و شفافیت و مشارکت شهروندان را می‌طلبد که بخشی از این مهم توسط مرکز 137 محقق خواهد شد.

****خوشبخت: همدان جزو 4 شهر برتر در پاسخ گویی یکپارچه به مشکلات شهری

مدیر مرکز پاسخ گویی 137 شهرداری همدان هم گفت: همدان جزو چهار شهر برتر کشور در پاسخ گویی یکپارچه به مسائل و مشکلات خدماتی، رفاهی و عمرانی شهروندان است.

سعید خوشبخت افزود: شماره پاسخ گویی 137 به صورت شبانه روز آماده دریافت هرگونه تماس شهروندان و رسیدگی به مشکلات است.

وی بیان کرد: شبکه یکپارچه پاسخ گویی 137 شهرداری همدان کارتابل گزارش‌های مردمی را روزانه به بیش از 400 کارشناس تخصصی شهرداری ارسال و به صورت موردی پیگیری می‌کند.

وی بیان کرد: هر پیام با اطلاعات کاملی از درخواست و نشانی الکترونیکی جی آی اس تماس گیرنده ذخیره، دسته بندی و بر چرخه مدار خدمت قرار می‌گیرد.

خوشبخت با بیان اینکه امکان رجوع به سوابق تماس در سال‌های گذشته نیز میسر است تصریح کرد:70درصد تماس‌ها خدمات شهری، 26 درصد فنی عمرانی و 4 درصد مربوط به شکایات است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/28847