کد خبر : 22738
تاریخ : 1400/1/26
گروه خبری : خبر همدان

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان:

مردم گران‌فروشی مرغ را به سامانه 124 اطلاع دهند

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان به مردم توصیه کرد از خرید گوشت مرغ بالاتر از قیمت اعلام شده اجتناب کنند و موارد گران فروشی را از طریق سامانه 124 به بازرسان اطلاع دهند.

به گزارش هگمتانه، جواد عاشوری روز چهارشنبه از تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: در ماه رمضان نیز مشکلی برای تأمین و توزیع گوشت مرغ وجود ندارد.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده از سوی مسؤولان و توزیع گسترده و مناسب گوشت مرغ در بین واحدهای صنفی، پاسخ گوی نیاز مردم در ایام روزه داری هستیم. به گفته وی روزانه 60 تا 70 تن گوشت مرغ در شهرستان همدان توزیع می‌شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: گوشت مرغ با قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد و با توزیع منظم و مستمر، صف مرغ در شهر همدان برچیده شده است.

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان خاطرنشان کرد: عرضه و تقاضای این ماده غذایی متعادل شده است.

عاشوری تأکید کرد: علاوه بر مرغ کشتارگاه‌های استان، از سایر نشان‌ها نیز در بازار وجود دارد و پاسخ گوی همه سلیقه‌ها و ذائقه مردم هستیم.

به گفته او قیمت مرغ برای تمام نشان‌ها یکسان است و فروشندگان باید نرخ مصوب را برای تمام محصولات رعایت کنند.

به نقل از ایرنا، وی به مردم توصیه کرد از خرید گوشت مرغ بالاتر از قیمت اعلام شده اجتناب کنند و موارد گران فروشی را از طریق سامانه 124 به بازرسان اطلاع دهند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22738