کد خبر : 22492
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : ورزش

پیام قدردانی مدیرکل ورزش همدان

هگمتانه، گروه ورزش: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگی هستند که همواره انسان برای تداوم زندگی بشری و تعامل و ارتباط با محیط اطراف خود به آن نیاز دارد.

متأسفانه امروز شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و کشور عزیزمان موجبات آزرده‌خاطری مردمان عزیز شده است هرچند که امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس شاهد دفاع جانانه کادر درمان در این مصاف نابرابر هستیم که می‌توان به‌عنوان جلوه‌های به‌یادماندنی از آن یادکرد چراکه با ایثار و از خود گذشتی خود ساعت‌ها در اختیار سلامت جامعه هستند.

اینجانب ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) به جهت ایجاد امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایران، از کادر درمان و همه دوستان، آشنایان، جامعه ورزش و جوانان استان همدان، هیأت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوان، همکاران اداره کل، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت ورزش که طی چند روز اخیر به‌واسطه ابتلای بنده به ویروس کرونا با ارسال پیام مکتوب، صوتی، تصویری و تماس تلفنی جویای احوالم شده‌اند کمال تقدیر و تشکر رادارم.

از خداوند متعال عزت، سلامتی و عاقبت بخیری همه عزیزان را خواهانم.

قهرمان سابق کشتی در بند کرونا

دکتر حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بیمارستان بستری شد. وی که از قهرمانان اسبق کشتی و عضو تیم ملی بود دراثر ابتلا به ویروس کرونا در شرایط وخیم قرار گرفته بود که به طور اضطرار از همدان به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) تهران منتقل شد. دکتر سیفی گفت: امروز در ششمین روز سپری شده در بیمارستان خوشبختانه احوال عمومی من رو به بهبودی است و جا دارد از تلاش‌ها و مراقبت‌های ویژه آقایان دکتر سیف، دکتر کولیوند، دکتر یادگاری و کارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) نهایت قدردانی را به عمل آورم و دعا می‌کنم که همه بیماران و بستری شدگان کشور عزیزمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیابند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22492