کد خبر : 22469
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : خبر همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان خبر داد:

ضرورت تسریع در اجرایی شدن نسخه نویسی الکترونیک

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا درباره نسخه نویسی الکترونیک بیان کرد: هرچه زودتر این طرح در کشور اجرایی شود به نفع مردم و دولت است.

به گزارش هگمتانه به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت، رشید حیدری مقدم با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط، سازمان‌های بیمه گر به ویژه بیمه سلامت، آن را امری بسیار مهم و اجتناب ناپذیر دانست و اظهار کرد: هرچه زودتر این طرح در کشور اجرایی شود به نفع مردم و دولت است.

وی افزود: حتی اگر یک ساعت هم زودتر این طرح عملیاتی شود به نفع نظام سلامت کشور و مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح نسخ الکترونیک گفت: همدان در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته اما لازم است که کار با سرعت بیشتری پیش رود.

حیدری‌مقدم با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در اجرای طرح نسخه الکترونیک یادآورشد: ضروری است که مشکلات و چالش‌ها در زمینه امکانات سخت افزاری مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح فراهم است، گفت: همکاران بیمه سلامت استان تلاش زیادی در استقرار نسخه نویسی الکترونیکی در استان داشته اند که منجر به ارتقا رتبه استان در طرح نسخ الکترونیک شده است و از این بابت قدردان زحمات هستیم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22469