کد خبر : 22461
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : شهرستان

افزایش 58 درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان

هگمتانه، گروه شهرستان: جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان از افزایش 144 درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش 58 درصدی دستگیری سارقان در 12 روز ابتدای سال 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش هگمتانه، نبی شکرویسی اظهار کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های هدفمند و اجرای طرح‌های مثبت در سطح شهر تویسرکان و با پایش اطلاعاتی و انجام پبش‌بینی‌های لازم در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم، از یکم تا 12 فروردین ماه تعطیلات نوروز 1400 شاهد افزایش 144 درصدی کشف سرقت‌ها و افزایش 58 درصدی دستگیری سارقان در مجموع سرقت‌ها نسبت به نوروز 99 بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری 30 سارق و کشف 78 فقره سرقت در 12 روز تعطیلات نوروز،گفت: مجموع این آمار مهر تأییدی است بر بهبود عملکرد مثبت پلیس تویسرکان که در سایه برنامه‌ریزی‌های هدفمند و زحمات مأموران انتظامی و همچنین همراهی و همکاری شهروندان با پلیس حاصل شده است.

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه با اشاره به توسعه فناوری و پیچیدگی جرایم به ویژه سرقت‌ها، لزوم آموزش همگانی، بکارگیری توصیه و هشدارهای پلیسی و دقت در نگهداری از اموال را مهمترین امر در پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم برشمرد.

وی همکاری و مشارکت مردم را در پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت مهم دانست و بیان کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم بوده و تعامل با شهروندان در برقراری امنیت یک امر اجتناب ناپذیر است و اقدامات اجتماعی، مکمل خوبی برای اقدامات انتظامی هستند.

شکرویسی در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22461