کد خبر : 22458
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : شهرستان

کشف دو فقره زمین‌خواری به ارزش 7 میلیارد ریال در ملایر

هگمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف دو فقره زمین‌خواری به ارزش 7 میلیارد ریال در ملایر خبر داد.

به گزارش هگمتانه، محمدباقر سلگی اظهار کرد: با توجه به شکایت واصله از چند نفر از اهالی روستایی در اطراف ملایر مبنی بر زمین‌خواری توسط دو نفر با مساحتی حدود 22 هزار مترمربع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین پاسگاه انوج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی و با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی، تعداد دو نفر متهم تحت تعقیب توسط مأمورین این یگان دستگیر شدند گفت: ارزش ریالی این زمین‌خواری 7 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بر اساس قانون با هر گونه زمین‌خواری و تعرض به اراضی ملی قاطعانه برخورد خواهد شد در ادامه از دستگیری چهار سوداگر مرگ توسط مأمورین پاسگاه «جوزان» خبر داد و گفت: در جریان اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به توزریع مواد مخدر سنتی و صنعتی، مأمورین این یگان طی سه مرحله اجرای این طرح توزیع‌کنندگان مواد مخدر را زمین‌گیر کردند.

وی افزود: در همین ارتباط از یک متهم مقدار 250 گرم تریاک و 40 سانت شیشه و از متهم دیگر مقدار 21 گرم مواد مخدر هروئین به همراه یک قبضه قمه و از تعداد دو متهم دیگر نیز مقادیر 20 گرم تریاک و پنج گرم سوخته تریاک و تعدادی قرص بدون مجوز مخدر را کشف کرده که با تشکیل پرونده هر چهار متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22458