کد خبر : 22456
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : شهرستان

احداث بیمارستان جدید اسدآباد در نیمه دوم سال

هگمتانه، گروه شهرستان: معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: مرکز جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اسدآباد نیمه دوم سال 1400 کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش هگمتانه، اسلامعلی مولوی با بیان اینکه دریافت مجوز کمیسیون ماده 23 و مالکیت بیمارستان اسدآباد دو مقوله مهمی است که از طرف دانشکده علوم پزشکی در حال پیگیری بوده اظهار کرد: در این خصوص تمام مدارک لازم به کمیسیون ماده 23 ارائه شده و مورد تأیید وزارتخانه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در بودجه سال 1400 برای بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) اعتبار خوبی در نظر گرفته شده که در این راستا باید از استاندار و نماینده مردم اسدآباد تقدیر ویژه داشته باشم افزود: قرار است مردادماه امسال اقدامات دیگری برای افزایش بودجه آن مرکز انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص مالکیت بیمارستان گفت: با پیگیری تیم حقوقی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اسناد و مدارک احصا و برای وزارتخانه ارسال و اقدامات لازم برای ثبت مالکیت شش دانگ دانشکده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در دهه 50 واقف اصلی مکان فعلی بیمارستان را به نیت بیمارستان اهدا کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد افزود: در سال 57 دولت وقت مصوبه‌ای تصویب کرد که بر مبنای آن اینگونه املاک به تملک وزارت بهداری درآمد.

به نقل از فارس، وی با بیان اینکه پس از شروع کار با شرکت‌های مادر تخصصی و مطرح کشور برای مطالعات و طراحی مرکز جدید بیمارستان قرارداد نیز منعقد خواهد شد که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 1400 ساخت مرحله جدید آغاز شود گفت: بخشی از ساختمان فعلی تخریب و مکان‌های تازه‌ساز تعمیر می‌شود که بیمارستان جدید 128 تختخوابی خواهد بود.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22456