کد خبر : 22449
تاریخ : 1400/1/19
گروه خبری : خبر همدان

همدان بارانی می‌شود

هگمتانه، گروه خبر همدان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی ورود یک سامانه ضعیف بارشی، بارش پراکنده باران، از امروز بیشتر مناطق استان همدان را فرا می‌گیرد.

به گزارش هگمتانه، محمدحسن باقری شکیب روز چهارشنبه افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان همدان صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که از امروز یک سامانه ضعیف بارشی از سمت غرب وارد همدان می‌شود و به صورت رگبار پراکنده و ضعیف باران، در آسمان این استان فعالیت می‌کند.

باقری شکیب عنوان کرد: این سامانه به صورت نوسانی تا روز دوشنبه هفته آینده در آسمان همدان فعال است.

وی بیان کرد: شدت رگبارها روز یکشنبه هفته آینده به اوج خود می‌رسد و میزان آن در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ها بیشتر از سایر نقاط است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در مدت فعالیت این سامانه دمای هوای استان همدان بین چهار تا 6 درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد.

وی گفت: در روز سه شنبه اسدآباد با 24 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بهار با صفر درجه سانتی‌گراد، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

باقری شکیب عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22449